Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tehokkaimmat flunssankarkotusvinkit?

Lähettäjä: Lenssu 
Päivämäärä:   26.11.25 08:50:22

Eilen aamulla heräsin flunssaisena, on kurkkukipua, pientä lämpöä, yskää ja nuhaa. Sain kuitenkin töitä tehtyä ihan hyvin (etänä). Tänään olo on monin verroin huonompi, kurkku on kuin raastinraudalla vedetty, korvia särkee, yskän takia en saanut juuri nukuttua ja pää on ihan jumissa. Ei kuitenkaan ole mahdollisuutta saikkupäivään, vaan töitä olisi tänäänkin tehtävä. Antakaa siis parhaat vinkkinne, millä saisin itseäni edes vähän skarpimmaksi. Buranaa ja panadolia on jo otettu, vielä ei tunnu mainittavaa vaikutusta.

Re: Tehokkaimmat flunssankarkotusvinkit?

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   26.11.25 08:54:01

Jos jää kotiin sairastamaan.
Juo runsaasti lämmintä, ottaa runsaasti c-vitamiinia ja sinkkiä, syö valkosipulia yms. Flunssa on ohi viikossa.

Jos menee lääkäriin ja noudattaa lääkärin ohjeita, niin flunssa kestää 7 päivää.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   26.11.25 08:54:34

Juo viinaa, sauno ja käy juoksulenkillä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.11.25 08:55:04

Lepo tärkein. Burana 400mg ja Panadol 1g kolmesti päivässä, höyryhengitys, hunaja. Nenäkannu, jos nenä tukossa. Nenäsuihketta voi käyttää ja kurkkupastilleja. Muista juoda hyvin. Ei siinä muu auta.

Lähettäjä: Luonnonantibiootti 
Päivämäärä:   26.11.25 09:10:34

Entäs huomenna?
Tämän päivän juot kuumaa hunajarommitotia kurkkukipuusi ja välillä jotain Finrexiniä. Syöt valkosipulia raakana, suihkutat FluAcutea välillä kurkkuusi, imeskelet Strepsilsiä..höyryhengität munkkitippoja.
Siinä mun flunssa-arsenaalini melkein onkin...juodahan pitää paljon vaikka mustaherukkamehua.
Muista C- vit ottaa tarpeeksi ja ennakoivasti aina pitäisi syödä D- vit jo alkusyksystä ainakin 50ug päivässä niin säästyy monelta flunssalta. Itse olen ollut kipeä viimeksi koronassa vuonna -22 ja uskon D- vit voimaan tässä asiassa.
Toivottavasti sitten lepäät ja annat itsellesi aikaa parantua huomenna ellet sitten koe ihmeparantumista tänään!

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   26.11.25 09:10:45

600 mg buranaa kahvilla alas.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.