Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Seksiin painostaminen, mitä sanoa, mitä vastata?

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   25.11.25 13:14:42

Mies sanoi että ei painosta seksiin, silti esimerkiksi yhdestä pususta käy heti kuumana ja alkaa suudella ahnaasti. Itse joskus sytyn. Joskus koitan vetäytyä. Itse koen painostavana kun vetäytymisestä huolimatta alkaa taas lämmitellä vaikka olisin esimerkiksi tekemässä jotain kotihommaa tms.
Sanoo vaan että haluaa minua kun olen niin seksikäs ja että minun pitäisi sanoa jos en halua. Tuntuu tyhmältä joka kerta sanoa ahnaaseen suuteluun "en sitten haluan seksiä", ja mies todennäköisesti siihen sanoisi että, ei hätää tämä on vain suutelua. Silti miehestä näkee joka solusta että on kiihottunut ja haluaa viedä homman makkariin asti.

Re: Seksiin painostaminen, mitä sanoa, mitä vastata?

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   25.11.25 13:21:16

Se on mies. Jollain himot haalenee ajan myötä, toisilla ei. Itse päädyin aikoinaan eroon vastaavassa tilanteessa ja ratkaisu oli oikea, kaverin vonkaaminen oli aivan maanista. Ja on edelleen, ei tosin minun kanssani, ikää herralla 60+. Tämä täyttää todennäköisesti jotain tyhjiötä tunne-elämässä joka on saanut alkunsa vaikeasta lapsuudesta.

Lähettäjä: ejna 
Päivämäärä:   25.11.25 13:24:39

Kysy suoraan "mitä sinä teet?".
Kun sanoo haluavansa sinua, niin sano, että sinä haluat hänen tekevän kotitöitä.
Älä sano "haluaisin" vaan "haluan".
Voit vaikka luetella hänelle mitä kotitöitä hänen pitää tehdä, jos ei omin silmin ja aivoin tajua, että mikä kaikki on tekemättä.
Sano, että "tyhjennä tiskikone/imuroi/pese vessa/laadi kauppalista ja käy kaupassa yhtä innokkaasti kuin mitä olet aina nussuttamassa minua kun minä yritän tehdä kotitöitä"
Kysy "miksi et ole yhtä aktiivinen kotitöiden suhteen? Miksi tulet aina nussuttamaan minua vaikka kotityöt on tekemättä? Miksi luulet, että sytyn "vain suutelusta" kun koti on pelkkä paskaläävä kun sinä et täällä muuta tee kuin käytät minua mällipatjana?

Jospa se mies vähitellen tajuaisi, että ennen kuin tulee nussailemaan sinua, pitää kaikki kotityöt olla tehtynä hänen toimestaan. Muuten et lämpene.

Tai sitten voit jäädä siihen nusutettavaksi ja taas ihmetellä, että miten se muna nyt upposikaan pimsuun.

Päivämäärä:   25.11.25 13:27:37

No tämä tapahtuu myös jos olen vaikka lähdössä jonnekin...mies hidastaa lähtöäni ja mua vtuttaa. Hänestä se on romanttista, kai kuvittelee että nakkaan vaan kiimoissani kaikki vaatteet lattialle ja myöhästyn töistä, lääkäristä, ratsastustunnilta...en kuulemma halua häntä tarpeeksi

Lähettäjä: ueu 
Päivämäärä:   25.11.25 13:30:34

No et tietenkään halua, kun hän alkaa runkuttaa sinua kun olet lähdössä. Kuka olisi niin tyhmä, että tuollaista haluaisi?

Kai se "mies" on vasta 12 v? Tai hänellä on diagnoosi siitä että on 12-vuotiaan tasolla?

Lähettäjä: hmmh 
Päivämäärä:   25.11.25 13:32:33

Kai tämä on molemminpuolista? Että jos miehellä on kiire tai joku homma kesken niin hänelle on sitten ihan ok keskeyttää kaikki seksin takia?

Minkä ikäisiä olette?

Ehkä se on sit tätä viiskymppisen tylsyyttä kun on jotenkin päivänselvää että ensin hoidetaan hommat valmiiksi, käydään saunassa tai suihkussa, rentoudutaan hetki muuten ja sitten aletaan miettiä seksiä jos siltä tuntuu. Seksiä kyllä on lähes joka päivä, mutta ei kesken tiskauksen tai auton renkaiden vaihdon.

Lähettäjä: tui 
Päivämäärä:   25.11.25 13:34:22

Itsellä oli aikoinaan miesystävä, jonka mielestä en rakastanut häntä, jos en ollut jatkuvasti "kiimassa" häneen ja joka välissä jalat levällään. Hänellä vielä potenssiongelma ja aina piti odottaa, että piikityksen vaikutus alkaa ja tuntien jyystö tämän jälkeen... joo on exä.

Lähettäjä: Ralli 
Päivämäärä:   25.11.25 13:38:56

Tuo on kyllä ihan vallankäyttöä ja manipulointia, jos hän tekee tuota sellaisissa tilanteissa, joissa sinulla on selvästi jotain muuta tekeillä, tai olet lähdössä jonnekin.

Tiedän millaista on, jos kaikki kiintymyksen- tai hellyydenosoitukset tulkitaan seksuaalisiksi. Se kyllä tappaa itselläni nopeasti halun osoittaa toiselle yhtään mitään. Olen siis ollut suhteessa, jossa miehen erektio johti aina seksiin. Aikansa se oli ihan hauskaa, mutta sitten tajusin että ei siinä ollut miehelle oikeastaan kyse minusta tai edes meistä, vaan ihan vain siitä että mies kiihottui ja sen kuului hänestä aina johtaa laukeamiseen. Yyyyh.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.11.25 13:54:37

Tasan ei käy onnenlahjat. Riemusta kiljuen niin mielelläni ottaisin tuollaisen miehen, mikään ei ole ihanampaa kuin mies joka haluaa naistaan enemmän kuin mitään muuta enkä itse sitä saa valitettavasti tällä hetkellä kokea kun nykyinen on niin flegmaattinen seksin suhteen.

Lähettäjä: gotti 
Päivämäärä:   25.11.25 14:00:37

"Riemusta kiljuen niin mielelläni ottaisin tuollaisen miehen, mikään ei ole ihanampaa kuin mies joka haluaa naistaan enemmän kuin mitään muuta"

Ei tuossa ole kyse siitä että haluaa naistaan enemmän kuin mitään muuta vaan siitä, että haluaa naistaan ainoastaan silloin kun tällä olisi tärkeämpääkin tekemistä ja sitten syyllistää ja painostaa, kun tämä ei jätäkään kotitöitä tekemättä ja lähtemättä töihin, kun mies haluaa "vain suudella" tai "vain panna". Ei tuota miestä aloittaja kiinnosta silloin kun aloittaja olisi vapaana. Eikä miestä kiinnosta tehdä kotitöitä aloittajan puolesta, että pääsisi panemaan aloittajaa heti kun hän tulee töistä kotiin.

Päivämäärä:   25.11.25 14:03:14

Niinhän se tuokin väittää että minun pitäisi olla iloinen kun haluaa minua niin paljon. Noh siinä vaiheessa se ei ole enää kivaa kun joudun aina pukeutumaan vessassa, koska muuten en saa tehdä sitä rauhassa.
Tämä on jo kolmas tällainen mies kohdallani. Alkaa usko mennä miehiin, kun puhumisesta huolimatta sama toistuu.

Päivämäärä:   25.11.25 14:04:13

Kyllä kiinnostaa miestä silloinkin kun olen vapaana, tämä on siis jatkuvaa.

Päivämäärä:   25.11.25 14:05:15

Alan olla jo aika herkillä tämän asian kansss kun ei osata tulkita vetäytyvää käytöstä.

Lähettäjä: kade 
Päivämäärä:   25.11.25 14:09:47

"Ei tuossa ole kyse siitä että haluaa naistaan enemmän kuin mitään muuta vaan siitä, että haluaa naistaan ainoastaan silloin kun tällä olisi tärkeämpääkin tekemistä ja sitten syyllistää ja painostaa, kun tämä ei jätäkään kotitöitä tekemättä ja lähtemättä töihin, kun mies haluaa "vain suudella" tai "vain panna."

Aloittajahan sanoi, että tämä tapahtuu MYÖS silloin, kun hän on lähdössä jonnekin, ei pelkästään silloin.

"Tasan ei käy onnenlahjat. Riemusta kiljuen niin mielelläni ottaisin tuollaisen miehen, mikään ei ole ihanampaa kuin mies joka haluaa naistaan enemmän kuin mitään muuta enkä itse sitä saa valitettavasti tällä hetkellä kokea kun nykyinen on niin flegmaattinen seksin suhteen."

Samat sanat täällä. Itkisin onnesta, jos mies vaikka ruokaa laittaessani tulisi kourimaan. En muista, milloin hän olisi viimeeksi tehnyt edes aloitteen seksiin.
Harmi, että niin usein seksuaalisesti yhteensopimattomat päätyvät yhteen (itselläkin näin).
Aloittajan miehessä ei ole mitään vikaa. Hän haluaa kumppaniaan ja pitää tätä niin seksikkäänä, ettei voi pitää näppejään erossa. Ette vain sovi halujenne puolesta yhteen.

Lähettäjä: saeris 
Päivämäärä:   25.11.25 14:12:23

Mitä jos sanoisit sille että " jos haluat seksiä, en ole nyt sillä tuulella". Tai jotain vastaavaa mikä sinulle tuntuu omimmalta.

Päivämäärä:   25.11.25 14:13:03

"Noh siinä vaiheessa se ei ole enää kivaa kun joudun aina pukeutumaan vessassa, koska muuten en saa tehdä sitä rauhassa."

Eeeei!! Ihan kauheaa tulla seksualisoiduksi sellaisessa tilanteessa, jossa sitä ei selvästikään halua.

Minä aloin kanssa aikanaan vaihtaa illalla vaatteet muualla kuin makuuhuoneessa, koska pelkkä paidan vaihto saattoi olla toiselle kuviteltu merkki, että minä haluan seksiä. Vaikka vaan vaihdoin kulahtaneen yöpaidan raatoväsyneenä, selkä häneen päin. Minua ahdisti se, että vaatekaappini oli makuuhuoneessa, ja minun on luontevinta vaihtaa vaatteet siellä, mutta toinen aina laski kirjansa tai kännykkänsä oikein käsistään ja tuijotti, ihan kuin olisin muka jotenkin tietoisesti esiintynyt hänelle ja kaivannut seksuaalista huomiota.

Saa kumppaniaan katsoa ihailevasti ja saa kumppania haluta, mutta pitää toisen myös saada käydä halutessaan nukkumaan ihan ilman huomiota. Tai vaihtaa ne vaatteet.

Päivämäärä:   25.11.25 14:13:40

Kyllä haluan seksiä ja sitä että pidetään hyvänä. Mutta se ettei minulla ole mahdollisuutta lyödä tarvittaessa peliä poikki jos ei huvitakaan, niin alkanut saamaan seinät pystyyn. Miltä sinusta tuntuisi että sinun pitäisi pukeutua aina vessassa? Varmistaa että suihkuunmennessä on AINA vaatteet mukana omassa kotona? Että et voisi istahtaa pyyhe päällä KOSKAAN vaan ulos vilvoittelemaan ja hengittämään vaan heti toinen on jalkovälissä, tisseissä kiinni

Päivämäärä:   25.11.25 14:14:35

"Aloittajan miehessä ei ole mitään vikaa. Hän haluaa kumppaniaan ja pitää tätä niin seksikkäänä, ettei voi pitää näppejään erossa. Ette vain sovi halujenne puolesta yhteen."

En ole aloittaja, mutta tuollaisessa suhteessa eläneenä en kyllä sanoisi näin.

Päivämäärä:   25.11.25 14:15:23

"Jos haluat seksiä, en ole nyt sillä tuulella".

No mies kiistää, enhän minä, minä vain pussailin.

Päivämäärä:   25.11.25 14:16:56

Ralli: kiitos vertaistuesta! Ne jotka eivät ole kokeneet tätä, eivät tiedä että siitä on omat himot kaukana vaikka kuinka olisi seksuaalisesti hakukas ihminen itse

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   25.11.25 14:29:27

Entä jos roolit ovatkin toisin päin? Jos se ahnaasti suutelija onkin nainen ja sitten tulee itku kun ei kuulemma voi kokea itseään seksikkääksi ja haluttavaksi, kun torjutaan.

Päivämäärä:   25.11.25 14:32:45

No ei tule, koska a. Minulla on käytöstavat, b. Itsetunto c. Kunnioitan toisten tunteita

Päivämäärä:   25.11.25 14:33:53

Entä jos roolit ovatkin toisin päin? Jos se ahnaasti suutelija onkin nainen ja sitten tulee itku kun ei kuulemma voi kokea itseään seksikkääksi ja haluttavaksi, kun torjutaan.

Mitä ihmettä nyt? Ihan samaa manipulointia ja painostusta se olisi silloinkin.

Lähettäjä: a 
Päivämäärä:   25.11.25 14:40:39

Tuo käytös ei tule muuttumaan. Ota ero nyt mahdollisimman nopeasti, jos haluat saada itsekunnioituksesi takaisin.

Jossain vaiheessa mies alkaa painostamaan rumasti, ja silloin siitä on jo tosi hankala lähteä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.