Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vauvan nukuttaminen ulkona

Lähettäjä: pisteen puolesta 
Päivämäärä:   25.11.25 09:44:02

"Mulla olisi kysymys, jos paikalla on tietäjiä. Mun vauva on 9,5 kk vanha. Millasissa pakkasissa saa nukuttaa ulkona? Vastasyntyneille/pikkuvauvoille kuulin että -10 astetta korkeimmillaan. Entäs näin isot sitten? Eilen oli -12 ja hyvin nukkui ulkona. Mutta täällä oli reilun viikon -18-25 niin en uskaltanut jättää. "

Re: Vauvan nukuttaminen ulkona

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   25.11.25 10:16:32

Ei kukaan ole sellainen tietäjä, että voi antaa luvan nukuttaa vauva 25 asteen pakkasessa. Itse nukutan max. -15 ja silloinkin otan kylmälle kuistille nukkumaan kun ollaan saatu pakolliset ulkohommat (noin puoli tuntia) tehtyä.

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   25.11.25 10:24:39

Meillä kävi perhetyö kun lapset oli pieniä. Kuopus ol 9 vko ja imetin vielä yöllä. Kerran mies oli herännyt lasten ku ans aikasin ja sain nukkua 11 asti univelkoja pois. Perhetyöntekijä oli kirjannut käynnistä että äiti ei vie vauvaa ulos. Pakkasta oli varmasti yli 10 astetta ja vauva nukkui päikkärit sisällä tietenki. Tämän kus. pää perhetyöntekijän mielestä siis mun ois pitäny herätä sillon aamu 6 ja nukuttaa vauva ulos päikkäreille vaikka isä oli kotona. En ikinäbunohda

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   25.11.25 10:25:45

Karkasi eli en ikinä unohda miten törkeästi perhetyöntekijä mua kohteli. Toivottavasti karma kostaa jotenki.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.