|
Lähettäjä: gallup
Päivämäärä: 24.11.25 20:44:41
Onko kappaleita tai yhtyeitä / genrejä joita et laita soimaan esim vanhempiesi kuullen?
Mulla on. Vanhempani eivät ole uskovaisia mutta en ole koskaan laittanut ihan kaikkea kuuntelemaani soimaan heidän kuullensa. Kuten rivoja sanoituksia tai hyvin synkkää metallia. Jos ajatellaan muita ihmisiä niin samoilla rajoituksilla olen usein mennyt heidänkin kohdallaan. Pomojen, appivanhempien, tiettyjen kavereiden..
En kuuntele musiikkia sanoman takia kovinkaan paljon, itselleni merkitsee sävelkulut ja soundit eniten. Sen verran kuitenkin kiinnitän niihin huomiota että juuri perverssit laulut, itsemurharallit, poliittisesti hyvin kyseenalaiset sanoitukset ja vastaavat katsotaan tarkkaan ihmisten ja tilanteen mukaan. Joskus haluaisin laittaa jotain minkä kuvittelen olevan muille melko eksoottista, mutta eihän niitä kukaan kuuntele ja pyytäisivät vaihtamaan sitten valtavirtaan, reggae taustalla varmaan kirvoittaisi " huumemusaa "-mielipiteitä, eikä mikään vinksahtaneempi varsinkaan menestyisi. Nykyään olenkin aika yksin musiikkimakuni kanssa, kotona mies kyllä sietää melkein kaikkea paitsi ei tajua miksi tykkään hyvin synkästäkin musasta.
Olen vajaa 50v nainen.
|