Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Täytyykö epäviehättävien ihmisten aina...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.11.25 20:42:31

...tyytyä parisuhteissa, koska eiväthän he voi saada kauniita naisia ja komeita miehiä.

Re: Täytyykö epäviehättävien ihmisten aina...

Päivämäärä:   24.11.25 20:44:40

Aika ulkonäkökeskeinen maailmankuva sinulla kaikin puolin.

Lähettäjä: noh 
Päivämäärä:   24.11.25 20:45:58

Varmasti jos olet niin pinnallinen ihminen että arvotat muut pelkästään ulkonäön perusteella. Kaikki kauniit/komeat ei elä elämäänsä peiliä tuijotellen, onneksi. Ja sitten heitetään vielä sekin seikka soppaan, että ei ole olemassa mitään yleiskaunista/-komeaa, vaan esimerkiksi sellainen ihminen jota sinä katsot että onpas kaunis, voi olla jonkun toisen mielestä vain tavis tai jopa ruma.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   24.11.25 20:46:52

Kenenkään ei tarvitse tyytyä yhtään mihinkään, koskaan.
Ja maailmassa on todella vähän synnynnäisesti epäviehättäviä ihmisiä.

Päivämäärä:   24.11.25 20:47:18

Kuinka usein olette nähneet ulkonäöllisesti täysin epäsuhtia pareja?

Lähettäjä: noh 
Päivämäärä:   24.11.25 20:53:19

Minä näen sellaisen parin aina tavatessani veljeni ja vaimonsa. Veljeni on tosi isokokoinen, pitkä, harteikas ja nyt keski-ikäisenä myös hieman ylipainoinen. Hän on minun silmääni hyvin tavis ulkonäöltään. Vaimonsa on erittäin pieni ja siro ja äärettömän kaunis.

Toinen usein näkemäni epäsuhta pari on ystäväni miehineen. Nainen on varmaan 30 senttiä pidempi, aina ollut aika pullea ja tavallisen näköinen. Mies on sporttinen, erittäin komea ja hyvin pienikokoinen.

Mitä väliä sillä on, onko pariskunta kuin jostain kuvastosta repäisty? Jos ajatusmaailma kohtaa ja yhdessä on hyvä olla niin se riittää ja pitäisi riittää myös ulkopuolisille.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   24.11.25 20:54:10

Tunnen useammankin ulkonäöllisesti hyvin epäsuhtaisen parin, jotka ovat todella onnellisia keskenään. Joillekin luonne merkkaa paljon ulkonäköä enemmän.

Lähettäjä: Kuopasta ylös 
Päivämäärä:   24.11.25 21:03:50

Viehättävyys ja epäviehättävyys ovat aika subjektiivisia mielipiteitä. Itse en ole koskaan viehättynyt perinteisesti komeaksi mielletyistä miehistä. En ole tykännyt lihaskimpuista ja Hollywood-näyttelijälookeista.

Jo ensimmäiset ihastukset lapsena oli aina jotenkin eri tavalla persoonallisiin ihmisiin, sekä luonteen että ulkonäön puolesta. Kaikki eivät halua sellaisia kauniita naisia ja komeita miehiä, johon aloittaja viitannee. Ja jos jonkun kysymys mulle on se että ”oletko itse ruma ja siksi ajattelet näin” niin se ei ole relevanttia, olen ihastunut muihin ihmisiin lapsesta ja nuoresta alkaen ennen kuin seurustelumarkkinat ovat ”osoittaneet minulle paikkani ja arvosanani” potentiaaliseen seurustelukumppanien silmissä.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   24.11.25 21:04:55

Minkälainen epäsuhtainen pari?

Mun täti on 182 pitkä, ja miehensä 162. Molemmat sporttisia, lihaksikkaita ja hoikkia.

Minä olen 160, ja mieheni 184. Mekin olemme molemmat sporttisia, lihaksikkaita ja hoikkia.

Ystäväni on 158, miehensä 182. Molemmat sellaisia normaalipainoisia. No mies nyt yli viiskymppisenä ihan hiukan vatsakas, mutta ei missään tapauksessa ylipainoinen.

Epäsuhtaisia parejako olemme?

Päivämäärä:   24.11.25 21:07:58

Ja sitten heitetään vielä sekin seikka soppaan, että ei ole olemassa mitään yleiskaunista/-komeaa, vaan esimerkiksi sellainen ihminen jota sinä katsot että onpas kaunis, voi olla jonkun toisen mielestä vain tavis tai jopa ruma.

Tämä.

Lähettäjä: Mu 
Päivämäärä:   24.11.25 21:26:56

Sisäinen kauneus on rumien ihmisten keksimä.
Sanotaan.

Päivämäärä:   24.11.25 21:43:21

Epäviehättävät ihmiset voivat korjata ulkonäön puutteita paksulla lompakolla ja merkittävällä asemalla.

"Veljeni on tosi isokokoinen, pitkä, harteikas ja nyt keski-ikäisenä myös hieman ylipainoinen. Hän on minun silmääni hyvin tavis ulkonäöltään. Vaimonsa on erittäin pieni ja siro ja äärettömän kaunis."

Eli veljellä on reilusti hyvin miehekkääksi koettuja ominaisuuksia ja vaimolla naisellisiksi. Eli hyvin sopusuhtainen pari.

"Nainen on varmaan 30 senttiä pidempi, aina ollut aika pullea ja tavallisen näköinen. Mies on sporttinen, erittäin komea ja hyvin pienikokoinen."

Nämäkin ovat sopusuhtainen pari, kummallakin on puutteita ulkonäössä. Miehellä pienikokoisuus ja naisella suurikokoisuus.

Lähettäjä: vaihtuva 
Päivämäärä:   24.11.25 22:54:45

Mikset ole enää pitkään aikaan ollut Miehen Jyrähdys?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.