|
Lähettäjä: Urpo
Päivämäärä: 24.11.25 15:04:37
En tiedä mistä tätä lähtisi purkamaan.
Teen töissä jatkuvasti huolimattomuusvirheitä. Osaan kyllä korjata ne, mutta usein hätäännyn, ja kun keskityn korjaamiseen, teen jossain muualla uuden virheen.
Kyse ei ole siitä, että työtehtävät olisivat minulle liian vaativia tai minut olisi perehdytetty huonosti. Yksinkertaisesti sählään liikaa. Työ on ihan mukavaa, mutta olen silti täysin leipääntynyt.
En ymmärrä miksen keskity tämän paremmin. Olen ollut aiemmin vaativammassa työssä, josta halusin rennompaan ja työajoiltaan joustavampaan paikkaan, mutta ei tämä näytä toimivan minulle yhtään paremmin. Kaikki kunnianhimoni ja tavoitteeni ovat mennyttä.
Työpaikalla on valitettavasti kyttäyskulttuurin ystäviä. Jos joku tekee jonkun virheen, "huolestuneet" työkaverit ottavat tämän mielellään puheeksi liittäen esihenkilön mukaan keskusteluun. En ole ainoa jolle näin on tapahtunut, mutta sellainen kuormittaa entisestään. Oikeastaan minusta tuntuu, että virheet ovat lisääntyneet, kun etenkin yksi kyttääjä vaikuttaa pitävän muista työkavereista omaa mustaa listaansa. Stressaan aina, kun hän ottaa yhteyttä. En uskalla oikein edes lomailla, kun hän käy aina kulloisenkin lomailijan kimppuun selän takana.
Olen ollut vuosia sitten sairauslomalla työuupumuksen takia, mutta ei kai siitä voi olla enää kyse. En koe olevani varsinaisesti uupunut, en vain osaa enää innostua mistään.
Aiemmin minulla oli opiskeluhaaveitakin, mutta ne tuntuvat nyt enemmän painajaiselta. En tiedä mitä haluaisin tehdä. En kai mitään.
|