Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Huoltomies näki sotkun..

Lähettäjä: Ooo... 
Päivämäärä:   24.11.25 09:12:46

Siis täällä on muuten siistiä mutta parvekkeella on pari jätesäkkiä, tyhjiä pahveja ja muutenkin tällä hetkellä kauhea kaaos joka on pitänyt saada aikaiseksi siivota. En ajatellut huoltomiehen kurkkaavan parvekkeelle mutta kuinkas kävikään :D No, tulipa nyt se sitten siivottua!

Nyt kuitenkin ahdistaa että huoltomies ilmoittaa eteenpäin. Hävettää myös että muistelee minua ja sotkuani myöhemmin :( Olen aina ollut stressaaja.

Re: Huoltomies näki sotkun..

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   24.11.25 09:15:15

On sullakin ongelmat. Aattele jos toi on sun maailmaa järisyttävä asia, niin aika hyvin sulla on asiat.

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   24.11.25 09:16:03

Ilmoittaa minne eteenpäin? :D Rentoudu. Varmasti on nähnyt kauheampiakin lääviä ja sinun sotkusi vaikuttaa niin pieneltä, että tuskin on ajatellut koko asiaa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.11.25 09:17:40

Siis jos seassa ei juokse rottia eikä pahvit estä pääsyä parvekkeelle niin ei varmasti ilmoita yhtään kenellekään.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.11.25 09:38:16

Voi kuule, huoltomiehet näkee niin kamalia kämppiä, että muutama jätesäkki ei siinä jää edes mieleen.

Lähettäjä: Jonsu 
Päivämäärä:   24.11.25 09:39:39

Se ilmoitti jo ja kohta tulee Karhuryhmä.

Päivämäärä:   24.11.25 09:43:08

Eikö joku huoltomies joskus julkaissut somessa miten hirveässä kunnossa jotkut kämpät olivat? Siis ihan kuvia. Se oli aika jäätävää katsottavaa kun roskia oli pitkin lattioita nilkkaan asti. Parvekkeesta voi tulla huomautus vain jos se täyttää jonkun palo/pelastus säädöksen vastaisuuden. Eli jos käytät sitä selvästi varastona ja se on täynnä palavaa tavaraa niin tulee tyhjennys käsky eikö siitäkään joudu vankilaan ;)

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   24.11.25 09:43:19

Huoltomies nähnyt vaikka mitä. Sinun "kaaos" ei ole varmasti hänen silmissään mitään. Eriasia kaaos kun elämönhallinta pettää ja roskat jää viemättä ja kissan/koirankakkaa nurkissa ja tiskipöytä täynnä homeisia astioita. Puhumattakaan niistä jotka vielä rikkovat ja sotkevat paikkoja.
Kaikesta sitä itselleen stressin kehittää...

Lähettäjä: Hipshups 
Päivämäärä:   24.11.25 09:43:50

Pitää kyllä olla huomattava vaara asukkaille tai rakenteille että perus huoltomiehet lähtisi mihinkään ilmoittelemaan.

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   24.11.25 09:48:38

Onko sama aloittaja, kun pelkäsi isännöitsijää, joka näki tämän vievän useamman roskapussin kerralla?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.11.25 10:19:37

No voi kauhea!!!!

Lähettäjä: &€#? 
Päivämäärä:   24.11.25 11:11:08

Ota opiksesi ja pidä kotisi siistinä.

Lähettäjä: ´ 
Päivämäärä:   24.11.25 11:52:59

Huoltomies ilmoittaa joulupukille ja jäät tänä jouluna ilman lahjoja!

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   24.11.25 11:53:06

No miten juuri sinun kaaoksesi eroaa muista huoltomiehen näkemistä kaaoskämpistä? Korkeintaan mielessään kirosi tai lähinnä totesi että ristus mikä läävä taas kerran. Ei se sitä enempää mieti tai ilmoittele saati muista sinua enää huomenna. Menet siihen massaan mikä ei asunnostaan huolehdi ja siihen kuuluu aika monta muutakin sukan kuluttajaa joten huoli pois.

Päivämäärä:   24.11.25 12:11:32

Ei ne sotkut jää mieleen. Mieleen jää upeat sisustukset, erikoiset elementit, tai vaikka erään asunnon upea taidelasikokoelma. Niitä muistelee mieluusti toisin kun niitä sotkuja.

Ja pahvit sun muut kierrätettävät parvekkeella on ihan normaali ilmiö.

Lähettäjä: Fokus aina itsessä 
Päivämäärä:   24.11.25 12:19:05

Suomalaisnaiset on nyt niin narsistisen neuroottisia, että ajattelevat vaikka mitä tien vieressä lojuva kiven murikka heistä ajattelee??!!!

Minä, minä, minä...

Lähettäjä: Missä on m strömsö 
Päivämäärä:   24.11.25 17:44:44

Nyt olisi hyvä hetki tehdä aiheesta topikki jjossa immeiset kertovat totuuden mukaisesti minkälaisia lääviä heillä on. Tehkää joku.

Päivämäärä:   24.11.25 17:56:25

Hae nyt jo apua jooko.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.