|
Lähettäjä: ***
Päivämäärä: 23.11.25 14:46:33
Tuttavani on ollut miehensä kanssa pari vuotta, mutta en ole miestä tavannut paitsi nyt. Minun piti viedä tälle tuttavalle yksi juttu, mutta eilen laittoi viestin, että ajavat meistä ohi, niin voisi käydä ohimennen hakemassa sen asian. Meillä oli siivous menossa, mutta ajattelin, että varmaan käy pihalla/oven raossa, kun ei meillä ole ollut tapana kyläillä. No olikin yllätys, kun ovikello soi ja tuttava ja tämä mies astelivat sisälle. Vähemmän yllätys oli, että kun kaksi vierasta ihmistä pamahti yhtäkkiä pimeään eteiseen tummat vaatteet päällä, niin koirat reagoivat ja alkoivat haukkua. Kun koirat aloittivat, niin tämä ihan vieras mies sanoi välittömästi, että "turpa kiinni". Mä menin ihan hämilleni, enkä osannut edes sanoa mitään. Kohta mies sanoi uudestaan "turpa kiinni". Siis mitä hittoa? Käveletkö sä kutsumatta vieraiden ihmisten taloon ja alat komentaa niiden lemmikeitä ja vielä noin tylysti?
Jännä juttu, etteivät nuo koirat välittäneet äijän komennoista mitään. Mä sain kyllä koirat hiljaiseksi ihan asiallisella "nyt hiljaa" -komennolla. Mutta olipa vastenmielinen ensikohtaaminen. Mies myös haisi pinttyneelle röökille ja naamasta näkyi + äänestä kuuli, että röökiä ja luultavasti myös viinaa kuluu. Toivottavasti en tapaa häntä enää ikinä.
|