|
Lähettäjä: Naapuri
Päivämäärä: 23.11.25 10:10:38
Aloitan.
Laiskat naapurit kävelevät pihani läpi.
Asuntoni sisäänkäynti ja piha ovat talon toisessa päädyssä. Siinä päädyssä ei ole mitään muuta kun se minun pieni piha, josta lähtee nurmikkoinen ylämäki.
Varsinainen poistumistie taloyhtiömme sisäpihalta käy talon toisesta päädystä, mutta nyt lumisateiden myötä olen huomannut miten pihan poikki kulkee vieraita jalanjälkiä. Kerran yksi jantteri tuli jopa vastaan tuossa talon kulmalla. Hätäisenä siinä sitten vaihtoi suuntaa eli tiesi itsekin ettei nyt välttämättä ole ok kävellä toisten piha-alueiden läpi.
Minun päädyn suunnasta löytyy kaikki alueemme palvelut (koulu, kauppa, liikuntahalli jne.) niin onhan se tosiaan melko tylsää, jos joutuu kiertämään "koko talon" kun minun pihan läpi kävelemällä säästää ainakin 50 metriä kävelyä :')
Nämä kävelijät voisivat myös mennä pihani vierestä, kiivetä ruohonyppylän päälle, jonka jälkeen päätyisivät kävelytielle, mutta sekin on kai ylitsepääsemättömän raskasta kun mun piha taas on tasainen alue, eikä vaadi mäen nousua päästäkseen sinne kävelytielle.
Eipä tuo nyt mitenkään minua häiritse, kunhan huvittaa miten laiskuus tekee ihmisistä röyhkeitä.
|