Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Peniksen pituus

Lähettäjä: '' 
Päivämäärä:   23.11.25 07:26:29

Sopiva pituus ja paksuus penikselle, mikä on liian suuri ja mikä on liian pieni?

Re: Peniksen pituus

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   23.11.25 07:54:33

No se on sen kokoinen kun on. Kuten rinnatkin naisilla. Tai mikä muukin ruumiinosa. Kasva aikuiseksi.

Lähettäjä: Aikuinen 
Päivämäärä:   23.11.25 08:26:28

Liian iso sattuu liikaa, tuntuma saa kuitenkin joissain asennoissa olla sellainen likelle kipua tuottava. Kaikki sellaista pienemmät ovat liian pieniä mulle.

Lähettäjä: Rilla 
Päivämäärä:   23.11.25 08:31:20

Ei sen koon ole oikeasti juurikaan väliä, kunhan ei ole liian pitkä tai liian ohut.

Lähettäjä: Lilly 
Päivämäärä:   23.11.25 08:32:13

Jokaisella on just sellainen kun on, en tuomitse minkäänlaista. Mutta omasta mielestä suuri on kumppanille epätoivottavampi kuin pieni. Suuren tuottama kipu ja sen pelko ei sytytä minua tippaakaan. Pienelläkin taas voi tehdä hyvää.

Lähettäjä: Pai 
Päivämäärä:   23.11.25 09:11:01

Jokaisella on just sellainen kun on, en tuomitse minkäänlaista. Mutta omasta mielestä suuri on kumppanille epätoivottavampi kuin pieni. Suuren tuottama kipu ja sen pelko ei sytytä minua tippaakaan. Pienelläkin taas voi tehdä hyvää.

Juuri näin. Jos nyt ei ole ihan joku aidosti alikehittynyt penis, ei sen ole oikeasti ollenkaan niin paljon väliä kuin miehet kuvittelevat.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.