Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Oletko aloittanut suhteen ilman vahvaa...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.11.25 20:15:32

...ihastusta pelkästään siksi, että ihminen muuten tuntui kivalta?

Re: Oletko aloittanut suhteen ilman vahvaa...

Lähettäjä: The Cowgirl 
Päivämäärä:   22.11.25 20:27:20

Joo.
Odottelin pari vuotta että kiva, komea mies suht samanlaisilla ajatusmaailmoilla muuttuisi isoksi rakkaudeksi. Ei muuttunut.
Rakastuin sitten toiseen.

Päivämäärä:   22.11.25 20:48:08

Kyllä. Mukava mies ja samanlaiset kiinnostuksenkohteet, mutta enemmän kaveri kuin ihastus. Ajattelin, että jos koskaan haluan parisuhteen niin tässä on nyt tilaisuus. Olin valmis hyväksymään "järkisuhteen" mutta miehen kiinnostus loppui, en varmaan minäkään ollut sitä mitä hän sitten loppujen lopuksi olisi halunnut.

Kerran elämässäni, nuorena, olen ollut todella rakastunut, mutta en saanut vastakaikua tunteilleni ja tiedän ettei kukaan muu voi tuntua lähellekään samalta. Nyt olen jo sen ikäinen, että en edes kuvittele enää mitään parisuhdetta itselleni.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   22.11.25 20:49:04

En osaisi lähteä. Ei mua edes hymyilytä "kiva" ihminen. Kyllä se mies sen nopeasti huomaisi ja kaikki aika menisi asiaa perustellessa itselleni. No thanks

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   22.11.25 20:50:12

Kyllä, mutta varmaankin vauvakuume sokaisi.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   22.11.25 20:51:58

En.

Muuten vaan kiva ihminen tarkoittaa kaveria, ei puolisoa.

Lähettäjä: Pop 
Päivämäärä:   22.11.25 20:59:52

Kyllä, aviomieheni on tällainen. Tunteet on vuosien saatossa muuttuneet toisi voimakkaaksi rakkaudeksi. En voisi kuvitella itseäni kenenkään toisen kanssa, tässä suhteessa on tosi hyvä olla.

Olen muutenkin aika hidas tunteiden kanssa, oli kyse ilosta, surusta, ikävästä, jännityksestä tms. Miksi siisrakkaus olisi mitenkään eri asua

Lähettäjä: " 
Päivämäärä:   22.11.25 21:02:42

Ihan joka kerta. Muutaman vuoden olen sitten aina yrittänyt niitä tunteita taikoa esiin, mutta eipä niitä ole tullut. Lopulta se ihan ok tyyppi alkaa sitten ärsyttää tai inhottaa niin paljon, että on pakko luovuttaa.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   22.11.25 21:07:37

Kyllä. En ole koskaan tuntenut kovinkaan vahvaa ihastusta. Suhteessa ollaan oltu nyt 10 vuotta ja tässä suhteessa on ihan hyvä olla enkä kaipaa muuta. Suhde on mahdollistanut myös omien unelmien toteuttamisen. En ole koskaan kaivannut mitään palavaa rakkautta ja intohimoa. Ei kumpikaan olla kovinkaan seksuaalisia ihmisiä. Arki on tasaista eikä riitoja juurikaan ole.

Voi olla, että joskus erotaan, kun tunteet ei ole niin vahvoja, mutta se on sitten sen ajan murhe. Ollaan tehty yhdessä kuitenkin mahtavia asioita, muunmuassa rempattu vanha talo ja pari ihanaa lastakin on saatu.

Päivämäärä:   22.11.25 21:13:56

En. Nykyään voisin, jos homma on molemmin puolin selvä ja asiasta ollaan rehellisiä. En siis hae parisuhdetta, mutta jos elämään tulisi ihminen jonka kanssa on hyvä olla niin voisin hyvin rakentaa suhdetta enemmän kumppanuus- kuin rakkauspohjalla.

Olen löytänyt elämäni suuren rakkauden ja eronnut hänestä. Ollaan ystäviä ja nähdään usein, yhteen ei olla palaamassa eikä sitä taida kumpikaan haikaillakaan. Silti se rakkaus on ja pysyy.

Vaikea kuvitella, että mitään sen kaltaista tulisi enää vastaan, ainakaan ei voi käydä niin hyvin että ihminen olisi vielä sellainen että hänen kanssaan voisi saada terveen ihmissuhteen.

Päivämäärä:   22.11.25 21:22:38

Olen. Oltiin yhdessä 5+ vuotta, joista n. puolet asuttiin yhdessä. Olihan meillä kivaa, tultiin hyvin juttuun ja yhteisiä kiinnostuksen aiheita oli, mutta omalta osaltani ajan mittaan ne vähäisetkin tunteet väljähti ja parisuhteesta tuli kämppissuhde.
Jälkeenpäin on harmittanut koko kuvio, mutta olin nuori ja tyhmä. Eihän se ollut reilua miestä kohtaan, kun en tuntenut samalla tavalla kuin se. Lisäksi hajotin itseäni aika pahasti, kun pakotin itseni seksiin, vaikka mitään kiinnostusta siihen ei ollut.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   22.11.25 21:28:09

Olen. Edelleen yli kymmenen vuoden jälkeen yhdessä ja olen ollut jo pitkään todella rakastunut. Ehkä puoli vuotta kesti kiintyä.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   22.11.25 21:43:04

"Odottelin pari vuotta että kiva, komea mies suht samanlaisilla ajatusmaailmoilla muuttuisi isoksi rakkaudeksi. Ei muuttunut.
Rakastuin sitten toiseen."

Sama, paitsi odottelin 12 vuotta. Eikä se mies kyllä viehättänyt myöskään ulkonäöllisesti.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.