Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vaihdevuosi/ refluksi, mistä saatte saikkua?

Lähettäjä: Mimmi 
Päivämäärä:   21.11.25 10:57:36

Mulla on refluksi ja ja nyt ilmeisesti alkaviin vaihdevuosien liittyviä työkykyä heikentäviä oireita.

Olen lukenut että molemmista on porukkaa saikulla mutta mistä syystä niitä määrätään?
Mä en ole saanut saikkua missään vaiheessa, en sitä kehtaa vaatimalla vaatia enkä tiedä saisinko siltikään.
:(

Re: Vaihdevuosi/ refluksi, mistä saatte saikkua?

Lähettäjä: Ralli 
Päivämäärä:   21.11.25 11:00:22

Ei kai pelkän refluksin vuoksi sairauslomaa voikaan saada, eihän se estä työntekoa kuin eskaloituessaan esim. pahaksi poskiontelon tai keuhkoputken tulehdukseksi.

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   21.11.25 11:05:49

Just suck it up buttercup. Töihin vaan. Ei ne oireet siellä kotona makaamalla muuksi muutu. Töissä on ainakin muuta ajateltavaa etkä vello niissä tuntemuksissa

Lähettäjä: Mimmi 
Päivämäärä:   21.11.25 11:10:44

"Just suck it up buttercup. Töihin vaan. Ei ne oireet siellä kotona makaamalla muuksi muutu. Töissä on ainakin muuta ajateltavaa etkä vello niissä tuntemuksissa"
Ei kannata sanoa tuollaista jos ei tiedä millaisia oireita on.:)
No joo, ehkä olisi vaan helpointa irtisanoutua ja jättäytyä yhteiskunnan elätilsi, niinhän monet nykynuoret tekee ja se on ihan okei, jos ei kerran jaksa ja jo pelkkä ajatus työnteosta ahdistaa

Lähettäjä: B 
Päivämäärä:   21.11.25 11:26:39

Sairaslomaa myönnetään työkyvyn, ei sairauden mukaan. Meistähän olisi 90% sairaslomalla, jos vaikka kilpirauhasen vajaatoiminnan takia saisi saikkua.
Eli totta kai sairaslomalle ellei töihin kykene, mitkä ne oireet ovat?

Lähettäjä: RS 
Päivämäärä:   21.11.25 11:29:27

Molempiin on hoitoa olemassa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.