Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sain potkut ja olen katkera

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   21.11.25 10:14:05

Olin 8 vuotta yrityksessä töissä. Minut aikanaan palkannut ihminen lupaili, että jos hän joskus jonnekkin muualle lähtee, haluaa minut mukaansa ehdottomasti.

Aika kului, siirryin toiseen tiimiin. Minut palkannut henkilö sai ihme kilahduksia aina kun pomoni oli lomalla, kohdisti kiukkunsa minuun ja olin aika hämilläni.

Samasta henkilöstä leivottiin toimitusjohtaja, joka halusi uudistaa firman organisaation. Tuli yt:t ja sain potkut.

Olen niin hiton katkera ja tämä ärsyttää. Ihminen osoittautui 8 vuoden aikana melko pikkusieluiseksi johtajaksi, joka ei arvostanut työntekijän panosta. Haukkui heitä kaksinkeskisissä keskusteluissa ja sai näitä ihme purkauksia aina silloin tällöin.

Haluan päästä katkeruudesta eroon, koska tavallaan halveksin hänen tapaansa johtaa. Miten tästä eteenpäin? Miten saan päästettyä irti?

Re: Sain potkut ja olen katkera

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   21.11.25 11:02:36

Miksi ihmeessä olet katkera, kun sua on kohdeltu kuin kynnysmattoa jo 8 vuotta? Potkuthan oli vaan hyvä asia, niin pääsit tuosta kusípäästä eroon, ilman et ilmeisesti olisi osannut lähteä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.