Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä tekee vaikkapa tonnin puhelimella?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.11.25 21:50:05

Mulla on tällainen n. 400 e maksava puhelin. Muistiakin 512 gb että sekään ei hetkeen lopu. En pidä tätä edes halpana, olisihan halvempiakin vaihtoehtoja. Mitä tekee jollain todella kalliilla esim. tonnin puhelimella puhumattakaan parin tonnin puhelimesta? Enkä siis kysy tätä millään pahalla, vaan ihan oikeasti, mitä ominaisuuksia noissa on? En ole mikään nero näiden kanssa joten kysymys on oikeasti sellainen, että haluaisin ymmärtää. Koitin katsoa esim. Gigantin sivuilta, mutta ei auennut mulle. Onko esim. iPhone jotenkin edistyneempi kuin Android? (Millä tavalla?) Paljonko sinä maksaisit enintään puhelimesta?

Re: Mitä tekee vaikkapa tonnin puhelimella?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   20.11.25 22:02:48

Jos omalla rahalla puhelin pitäiskö ostaa, niin varmaan 300€ olisi aika maksimi mitä suostuisin rahaa siihen laittamaan. Onneksi työnantajalta tulee 2 vuoden välein uusi noin 800€ maksava puhelin. Onhan eri hintaisissa puhelimissa eroa ja mieluummin kallista käytän, mutta pärjäisin hyvin halvemmallakin.

Lähettäjä: Ruusunen 
Päivämäärä:   20.11.25 22:04:16

Mulla aina ollut alle 200 e puhelin. Yleensä n 100 e. En maksaisi puhelimesta mitään 300 e edes, ihan turhaa... Enkä ymmärrä kuka laittaa jtn 500 tai 1000 e...

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.11.25 22:13:07

iPhonella hötöilee ja tekee vaikutuksen naisiin.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   20.11.25 22:15:41

Mä olen aina mieltänyt iPhonen naisten puhelimeksi...

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   20.11.25 22:16:00

"Onhan eri hintaisissa puhelimissa eroa ja mieluummin kallista käytän, mutta pärjäisin hyvin halvemmallakin."

Mitä eroa?

Lähettäjä: Jokunen 
Päivämäärä:   20.11.25 22:21:26

Mun viimeiset pari puhelinta on yli tonnin laitteita. Iphone 12 pro max ja Samsung galaxy s22 ultra. IPhonea vihasin yli kaiken, se meni tyttären käyttöön. Mutta prosessi ja työmuisti näissä yleensä on parempia kuin halvoissa. Toimivat nopeasti ja jaksavat pyörittää raskaampiaki äppejä.

Lähettäjä: nina 
Päivämäärä:   20.11.25 22:22:24

Ainakin jos haluaa ottaa hyviä kuvia niin kalliimmissa on paremmat kamerat. Muuta syytä en kyllä kalliimmalle puhelimelle keksi.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   20.11.25 22:26:54

"Mutta prosessi ja työmuisti näissä yleensä on parempia kuin halvoissa. Toimivat nopeasti ja jaksavat pyörittää raskaampiaki äppejä."

Eli siis lukuina mitä? Mitkä on raskat äppit? Koska tämähän kommentti on juuri sellainen oletus, että "on varmaan parempi kuin halvempi", mutta se fakta puuttuu.

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   20.11.25 22:55:51

Itse laitan sen ~800€ (Android, ei ikinä Applea) puhelimeen, koska mulle kamera on tosi tärkeässä roolissa. Pitää olla terävää ja vakaata videokuvaa ja hyvät kuvat. Arvostan myös akunkestoa, suorituskykyä ja muistia sekä näytön ominaisuuksia (resoluutio, värit ym). Ei tulisi kuulonkaan joku parinsadan kapula. Jos haluaa vaan perus puhelimen, missä kaikki on "ihan hyvää" niin sillon ei mitään järkeä ostaa kallista. Yli tonni on kuitenkin minustakin liikaa puhelimesta, ei pysty.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.11.25 23:05:36

Ostan aina Samsungin uusimman S-sarjaisen, eli sen parhaan, ja yleensä plus-version. Näissä ei ole kerrassaan mitään moittimista! Kaikki, siis ihan kaikki, mitä puhelimelta keksii vaatia, toimii täydellisesti.
Voi olla, että halvempi toimiai yhtä hyvin, mutten halua ottaa riskiä ja pettyä!

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.11.25 23:07:22

>tonni pingpongiin

Voiko lambi näyttää typerämmältä.

Lähettäjä: Red 
Päivämäärä:   20.11.25 23:12:48

En osta yhtään Android puhelinta, never. Apple ollut aina. Toimii. Nykyinen hintataso on kyllä ihan älytön. Puhelimeen laittaisin max tonnin. Mulle tämä puhelin toimii mm televisiona niin voin panostaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.