Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miesten mieltymykset somessa ja irl ei kohtaa

Lähettäjä: Häh? 
Päivämäärä:   20.11.25 18:24:33

Sinkku kaverimies seuraa somessa ulkonäöltään keskenään samannäköisiä naisia ja tästä olen päätellyt että kyseisen näköiset naiset ovat hänen ns. tyyppinsä. Olettamaani "hänen tyyppiään" oleva työkaveri mainitsi, että olisipa kiva löytää mies ja luetteli toivomiaan ominaisuuksia, joihin kaverimies sopii. Kerroin kaverimiehelle asiasta ja näytin työkaverin kuvaa, johon kaverimies että ei kyllä ulkonäön puolesta kiinnosta (vaikka sen puolesta luulin että kiinnostaa). Kun sanoin, että hänhän vastaa ulkonäöltään just sitä mitä siellä somessakin katselet, niin se on kuulemma eri asia ja irl kiinnostaa täysin erinäköinen tyyppi, siis tyyliin somessa katselisi muhkeita lyhyitä blondeja, mutta irl ei sellainen kiinnostaisi vaan pitäisi olla hoikka pitkä brunette. En ihan ymmärrä :D

Re: Miesten mieltymykset somessa ja irl ei kohtaa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.11.25 18:28:22

Ne mitä seurataan, on fetissiä. Tosielämässä taas odotusten, häpeän tai muun takia valitaan päinvastoin.

Tätä päinvastaisuutta näkee joka paikassa miehiltä

Lähettäjä: Sch 
Päivämäärä:   20.11.25 18:28:28

Tyrkkynaisprofiileja somessa peukuttava tyyppi on muutenkin niin tyhmä, ettei tarvitsekaan ymmärtää. Ei sillä tunteella käyvällä katkaravulla mitään logiikkaa mihinkään ole.

Lähettäjä: Luu 
Päivämäärä:   20.11.25 18:37:39

Taaai sitten mies ei halua tapailla niin "läheisen" ihmisen kuin työkaverin kaveria. Jos jutusta ei tulekaan mitään, niin se saattaa vaikuttaa teidän työkaveriväleihinne.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   20.11.25 18:46:23

Onko tämä mies sitten brunetti vai blondi, ja pitkä vai lyhyt?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   20.11.25 18:46:33

Seksuaalisesti houkuttava nainen on eri kuin se edustus vaimo, jonka kehtaa viedä kavereiden näytille.

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   20.11.25 18:46:33

Häpeää omaa naismakuaan.
Tuota on tullut vastaan aika paljon.
Duunissa saa kyllä kuunnella, kun jonkun tyttöystävää tai kihlattua arvostellaan, kun ei ole missi.

On samaa yritetty minullekin, mutta olen vastannut, että ei teidän tarvitse minun muijaa panna tai edes katsella.
Tahtoo vaan ne tapaukset, joille kavereiden hyväksyntä on tärkeämpää jäädä sinkuiksi, kun ei se oma missi olekkaan se unelmien täyttymys ja ehkä setämies iässä, jos on sattunut jäämään taskun pohjalle muutakin kuin reikä ja itseluottamus kasvanut, niin löytävät sen oman ihanteen.

Lähettäjä: Sch 
Päivämäärä:   20.11.25 18:57:17

Ja taas on Rikulla, parjauksesta huolimatta, järkevää sanottavaa.

T. Feministi

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.11.25 19:03:04

Ei kai kukaan ole sanonut ettei Rikulla ole koskaan järkevää sanottavaa? Usein on (osittain ehkä koska täällä on naurettavan helppoa erottua edukseen) mutta välillä on kyllä melko sairasta settiä. Sellaisia ne ihmiset on.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.11.25 19:19:06

Ohi aiheen, mutta en ole vielä ikinä tuntenut läheisemmin henkilöä, joka ei KOSKAAN sanoisi mitään järkevää tai vaihtoehtoisesti AINA puhuisi pelkästään fiksuja.

Lähettäjä: saeris 
Päivämäärä:   20.11.25 19:31:16

Tässä voi olla kyse siitä että teot kertoo totuuden ja mies valehtelee.

Päivämäärä:   20.11.25 19:41:56

Ex oli samanlainen, selitti aina kuinka naisen pitää olla hoikka, timmi ja urheilullinen kroppa. Somessa kuitenkin katseli kunnon plösöjä, joilla oli röllykkää siellä ja sellua täällä, mutta timmiä ei missään. Kuulemma ei sellainen itselle muijaksi kävisi kun pitää olla hoikka, timmi jnejne, mutta silti niitä halusi vahdata. On ex, ei kai kukaan järkevä nainen ole sellaisen kanssa, joka haluaa ihan toisenlaista.

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   20.11.25 19:47:25

Vakionimimerkin haittapuolia.
Se vaan tahtoo jäädä mieleen, jos minun mielipide johonkin asiaan poikkeaa suuresti omasta ja vaikka kuinka inttämällä ei saa minun päätä käännettyä.
Sitten kerrotaan useammassa ketjussa, että minun on pakko olla aina oikeassa ja jopa raivoan.
Minua lähinnä naurattaa tuollainen reagointi ja ihan itse olen pistänyt pari aloitusta, joissa saa ihan vapaasti minua haukkua, mutta nekin jonkun toisen häröttäminä aina poistuu.

Olen muuten joskus kokeillut pistää todella provosoivaa tekstiä pisteenä/pilkkuna, niin ei se herätä lähellekkään samaa tunneryöppyä kuin rempparikuna.

Päivämäärä:   20.11.25 19:57:30

"Tätä päinvastaisuutta näkee joka paikassa miehiltä"

Ja aivan yhtälailla myös naisiltakin. Pitkä lista vaatimuksia listataan, sitten kun vastaan kävelee tyyppi joka ruksaa kaikki kohdat niin eipä kiinnostakaan kun "ei ole kemiaa"

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.