Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi Auerin lasten järjettömiä kertomuksia usko

Lähettäjä: ttiin?! 
Päivämäärä:   19.11.25 19:17:03

Onko Suomen oikeuslaitos/poliisitutkijakunta kuurosokeamykkäfakki-idiootti?

https://urly.fi/3YU8

""Miten järjettömiä kertomuksia uskottiin?"
Poika kertoi, että lopulta hänen koko elämänsä pyöri sijaisvanhempien miellyttämisen ympärillä. Pojan mukaan se oli ainoa keino saada heiltä positiivista huomiota ja lohdutusta.

- Silloin se oli iso asia. Olimme täysin eristyksissä ja se, että ainoat ihmiset meidän elämässä lohduttaa meitä, oli meille tosi iso asia, koska kaikki kaveri- ja sukulaissuhteet olivat menneet.

Kuulemisensa aikana poika piti aika ajoin pidempiä taukoja ja pyyhki silmäkulmiaan. Hän sanoi kärsineensä hirveistä tunnontuskista valehtelun takia.

Aikuistuttuaan ja muutettuaan pois sijaisvanhempien luota poika kertoi olleensa pitkään lamaantunut ja kykenemätön tekemään mitään asian suhteen. Lopulta hänkin päätyi kertomaan tapahtuneesta nuorempien siskojensa rohkaisemana.

Poika kertoi myös puhuneensa siskojensa kanssa siitä, miten "järjettömiä" heidän alkuperäiset kertomuksensa olivat.

- Miten niitä on alun perin uskottukaan? -- Minun äitini tunnistetaan kadulla, vaikkei hän ole tehnyt mitään. Tämä tuntuu ihan hirveältä, mutta minun pitää ajatella, ettei se ole minun syyni, koska olin lapsi -- jos saataisiin vihdoin puhdistettua meidän äidin nimi ja jonkin sortin oikeus tapahtumaan tässä.

Oikeudenkäynti Varsinais-Suomen käräjäoikeudessa Turussa jatkuu tammikuulle asti."

Re: Miksi Auerin lasten järjettömiä kertomuksia usko

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.11.25 19:27:39

Se idiootti naissyyttäjä ei taida ikinä myöntää olevansa väärässä.

Lähettäjä: Moi 
Päivämäärä:   19.11.25 19:32:31

Porin sosiaalihuolto ihan voimaton ei uskalla tehdä mitää päätöksiä jos tekee niin metsää menee ja pitkälle

Päivämäärä:   19.11.25 19:54:53

Mikä todistaa, että lapset nyt puhuisivat totta? Ei mikään.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   19.11.25 20:18:17

Lähettäjä. 

Päivämäärä19.11.25 19:54:53

Mikä todistaa, että lapset nyt puhuisivat totta? Ei mikään.

Ihan tosi moni asia todistaa, että lapset valehtelivat silloin.

Mm. kaikki kolme lasta kertoivat päivämäärän, milloin muka oli murhajuhlat, jolloin kauppaostokset haettiin pulkalla, heiteltiin poikaa lumipalloilla ja jääpuikoilla.
Todistettavasti sinä päivänä maassa ei ollut lunta, ei ollut jääpuikkoja...
Kymmenvuotias tyttö oli ollut lasten puheiden mukaan toistuvasti sukupuoliyhteydessä aikuisen miehen kanssa.
Tyttö itse kieltää kaiken, ja lääkärin tutkimuksissa hänet todettiin sataprosenttisen varmasti neitsyeksi.
Mitään fyysisiä merkkejä lapsista ei kukaan koskaan löytänyt tai nähnyt.
Lasten mukaan Auer ja Kukka hyväksikäyttivät myös Kukan poikia, ja naapurin lapsia. Nämä kuitenkin kielsivät mitään tapahtuneen, eikä asiaa tutkittu sen paremmin.
Sossut tekivät poliisille tutkintapyynnön sijaisvanhemmista, ja poliisi skippasi tutkimatta koko jutun.
Ja ne lasten jutut ovat täyttä höpöhöpö-satua.

Päivämäärä:   19.11.25 20:19:26

Ennemmin ne lapset nyt aikuisina totta puhuvat kun ovat päässeet irti lapsuuden riippuvuussiteistään. Äitikin on varmaan vieras tuossa kohtaa eikä ole niin tarve miellyttää, vaan saada omatuntonsa puhtaaksi. Vaikka vaikeaa se on tuollaisessa tilanteessa satavarmasti tietää, että mikä oma muisto on oikein ja minkä on voinut lukea mediasta tai kuulla joltain muulta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.