Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kertoisitteko totuuden?

Lähettäjä: Ikäkysymys 
Päivämäärä:   19.11.25 13:12:30

Viidenkympin korvilla oleva työkaveri puhuu usein juttuja joissa viitataan ikään. En tiedä miten onnistuukin ottamaan iät aina puheeksi. Hokee mulle ja kahdelle noin 35 vuotiaalle työkaverillemme, että te ootte niin nuoria että ei tää kosketa teitä, ei tää liity teihin nuoriin tms.

Totuushan on se, että mä olen vanhempi kuin tämä työkaveri. Mua huvittaa nuo puheet. Toisaalta tuntuu, että olen petollinen ja valehtelen kun en korjaa hänen puheitaan tyyliin Hei, mä oon sua vanhempi. Mut ei kai mun ikä hänelle oikeasti kuulu. Eka en tuosta välittänyt, kun ajattelin että sattui nyt kerran tai kaksi tuon sanomaan, mutta työkaverin syntymäpäivä lähestyy ja ikäpuheet kiihtyvät siihen malliin, että taitaa jotain ikäkriisiä pukata, joten näitä tilanteita tulee nyt koko ajan.

Re: Kertoisitteko totuuden?

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   19.11.25 13:14:25

En kertoisi, antaisin työkaverin juttujen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ja jatkaisin elämää.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   19.11.25 13:15:35

Riippuu mistä roikkuu. Ehkä seuraavan kerran kun sinulla on synttärit keskellä viikkoa, voit ihan ohimennessäsi sanoa, että kylläpä aika vierii, täytän tänään jo xx-vuotta.

Lähettäjä: h 
Päivämäärä:   19.11.25 13:17:35

Mä ainakin sanoisin :D

Lähettäjä: Tapahtuma 
Päivämäärä:   19.11.25 13:20:19

Ohimennen mainitset jostain tapahtumasta, josta 35v;llä ei ole omia muistikuvia. Estonian uppoaminen ”katsotiin lukiossa koko päivä telkkaria”, MM-kulta -95 ”lähdettiin kaveriporukan kanssa juhlinaan”, Tsernobylin onnettomuus ”kyllä tästä silloin koulussa puhuttiin”.

Lähettäjä: jangsteri 
Päivämäärä:   19.11.25 13:33:00

Mulle on joskus suututtu, kun olen toiminut Tapahtuman ehdottamalla tavalla. :D Ilman että siis oli mitään aloituksessa kuvailtua, kunhan vaan muisteln esim. Tsernobyliä - "Älä selitä, et sä voi tollasia muistaa!" :D:D:D

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.