Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mummot auton ratissa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.11.25 07:32:15

"93-vuotias Mersu-kuski ajoi 15-vuotiaan päälle suojatiellä – ”Tyttö lensi monta metriä”
– Tämä mummo oli aika sekava, silminnäkijä kertoo.

Jaa

Tallenna
Hopeanharmaan farkku-Mersun liikkeitä puitiin Pirkanmaan käräjäoikeudessa.
Hopeanharmaan farkku-Mersun liikkeitä puitiin Pirkanmaan käräjäoikeudessa.

93-vuotias nainen ajoi 15-vuotiaan tytön päälle suojatiellä Tampereen seudulla toukokuussa 2024.

Tyttö lensi törmäyksessä useita metrejä, mutta selvisi vähin vammoin.

Näytä lisää
15-vuotias tyttö joutui hengenvaaraan ylittäessään suojatietä Tampereen seudulla. Tyttö joutui kookkaan Mercedes Benz -merkkisen farmariauton tönäisemäksi ja lensi silminnäkijän mukaan useita metrejä ennen putoamistaan maahan.

Onnekseen tyttö selvisi taajama-alueella tapahtuneesta täräyksestä vähin vammoin."
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011618224.html

Re: Mummot auton ratissa

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   19.11.25 07:49:52

Mummotko yksin ajaa ihmisten päälle ? Meilläpäin vuosi sitten autolla kaahasi nuori kaveri kurvit suoriksi niin että ajoi mopopojan kuoliaaksi. Valtava ylinopeus 60 rajoitus tiellä.

Lähettäjä: voivvttu 
Päivämäärä:   19.11.25 07:53:10

Jos nyt pysytään ikäihmisten aiheuttamissa onnettomuuksissa eikä rönsytä muualle. Kaikki tietää että etenkin nuoret miehet ovat ihan kahjuja.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   19.11.25 07:57:50

No tässä unohdettiin papparaiset ja keskityttiin mummoihin. Se pisti silmään.

Lähettäjä: Luu 
Päivämäärä:   19.11.25 08:28:17

Yli 90-vuotias vaarini meinasi viime talvena kolauttaa parkkipaikalla toisen auton perään ja totesi, että nyt loppuu autoilu. Oli huomannut, ettei pää enää käänny ja refleksit toimi niinkuin ennen. Moni muukin vanhus saisi tehdä saman päätöksen, mutta valitettavasti osa on niin itsepäisiä, ettei suostu luopumaan ajamisesta vaikka sattuisikin jotain.

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   19.11.25 08:29:20

Kyllä sanon, että ikäihmisiä on syytä auton ratissa varoa. Varsinkin hattupäisiä miehiä. Ajotyyli voi olla joko reilu alinopeus tai tullaan kolmion takaa pokkana eteen. Auto on yleensä Nissan Qashqai, Toyota Yaris tai joku vanhempi Fiat.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   19.11.25 08:51:11

Viikon sisällä kolme kertaa on keski-ikäinen mies meinannut tulla kylkeen kun eivät ole huomanneet oikealta tulevaa. Tuurilla olen tilanteet pelastanut. Omis Teslan kuskille tullut kallis remppa jos oisin antanut kolhaista mun vanhaa autoa

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.