|
Lähettäjä: .
Päivämäärä: 18.11.25 18:46:16
Lisäksi tuollainen puhelin asiakaspalvelukeskus on niin seurattu, että jos siellä joku istuu kynsiä viilailemassa ja on pois linjoilta niin se kyllä huomataan. Itse olen esimerkiksi keskustellut esihenkilöni kanssa siitä, miksi olen ollut kolme viikkoa sitten tiistaina 13 minuuttia pois linjoilta. Kun kaikkea voi seurata, kaikesta on numerot niin sieltä on helppo poimia ne alisuoriutuvat kynsien viilaavat pois. Jos ei ole tarpeeksi vastattua puheluita, olet jatkuvasti offline, puhelut ovat liian lyhyitä tai vastaavasti liian pitkiä niin kyllä siitä pääsee keskustelemaan. Jos näyttää että siellä porukka istuu peukaloitaan pyöritellen, niin niitä sitten vähennetään. Tommonen call center on kyllä numerojohtamisen unelma!
|