Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Asiakaspalveluissa jonotus puhelimessa, ruuhka?

Lähettäjä: Persepalvelu 
Päivämäärä:   18.11.25 17:26:59

Olen miettinyt, kun useissa asiakaspalvelunumeroissa saa jonottaa vaikka 20 minsaa, eikä kukaan "ehdi" vastaamaan. Onko siellä muka Oikeasti aina niin kiire vai viilaileeko ne tyyliin kynsiään, antaa ihmisten maksaa ensin jonotuksesta ja sitten ehkä ehditään vastaamaan???

Re: Asiakaspalveluissa jonotus puhelimessa, ruuhka?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.11.25 18:12:31

Olen ollut pankin aspassa töissä ja siellä oli jatkuvasti jonoa. Pahimmillaan 120 ihmistä jonossa, seinällä kun oli taulu mistä näki mille linjalle on jonot, kuinka monta on ihmistä jonossa ja kuinka pitkään pisimmillään on jonotettu. Että kyllä ei ehdi kynsiä viilailemaan.

Lähettäjä: Persepalvelu 
Päivämäärä:   18.11.25 18:29:27

Ymmärrän nuo livepalvelut, mutta nämä puhelin. Vaikeaa uskoa, että niin paljon soittajia sattuisi Aina olemaan, että säännölleen menee vähintään yli 10min vähimmilläänkin.

Päivämäärä:   18.11.25 18:30:54

Niin siis tuo oli pankin puhelinpalvelu.

Lähettäjä: Puhelimessa 
Päivämäärä:   18.11.25 18:38:20

Olen töissä ison lafkan puhelinaspassa ja meillä on ihan jatkuvat jonot, ei ole aikaa kynsiä viilailla. Eikä meillä ainakaan odotuteta ketään jonossa huvikseen, se jokainen asiakkaan odottama minuutti kun vaan huonontaa firman mainetta.

Päivämäärä:   18.11.25 18:46:16

Lisäksi tuollainen puhelin asiakaspalvelukeskus on niin seurattu, että jos siellä joku istuu kynsiä viilailemassa ja on pois linjoilta niin se kyllä huomataan. Itse olen esimerkiksi keskustellut esihenkilöni kanssa siitä, miksi olen ollut kolme viikkoa sitten tiistaina 13 minuuttia pois linjoilta. Kun kaikkea voi seurata, kaikesta on numerot niin sieltä on helppo poimia ne alisuoriutuvat kynsien viilaavat pois. Jos ei ole tarpeeksi vastattua puheluita, olet jatkuvasti offline, puhelut ovat liian lyhyitä tai vastaavasti liian pitkiä niin kyllä siitä pääsee keskustelemaan. Jos näyttää että siellä porukka istuu peukaloitaan pyöritellen, niin niitä sitten vähennetään. Tommonen call center on kyllä numerojohtamisen unelma!

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   18.11.25 18:51:30

Siellä on niin vähän ihmisiä töissä että ruuhka tulee siitä.

Lähettäjä: gw 
Päivämäärä:   18.11.25 19:15:39

Se on tämä nykyinen tehostaminen, ei ole tarpeeksi väkeä hoitamassa asioita.

On muuten hienoa yrittää soittaa ajanvaraukseen mihin ei ole jonotusta. Siinä sitten pommitat muutaman minuutin välein, että osut rakoon kun puhelin ei ole varattuna.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.