Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kestävät kiharat?

Lähettäjä: amatööri 
Päivämäärä:   18.11.25 09:50:02

Miten saa kiharat pysymään hiuksissa?

Mitä aineita pitää käyttää ja miten?

Käytin ilmakiharinta ja tuli kviat kiharat. Annoin jäähtyä ja ravistelin vähän hiuksia niin kiharat tippuivat latvaan eli käytännössä katosivat kokonaan.. Help?
Olen ihan amatööri hiustenlaitossa.

Re: Kestävät kiharat?

Lähettäjä: h 
Päivämäärä:   18.11.25 09:57:09

Ennen kiharrusta muotovaahtoa + lämpösuojasuihketta, kihartamisen ja avaamisen jälkeen hitosti lakkaa joka puolelle, alle ja päälle.

Lähettäjä: amatööri 
Päivämäärä:   18.11.25 09:58:28

Laitetaanko muotovaahto vain latvoihin? Ja märkiin vai kuiviin hiuksiin?

Lähettäjä: meikku 
Päivämäärä:   18.11.25 10:17:55

Kun kiharrat, jätä kiharat "rullalle" kiinnittämällä ne pinnillä. Anna kiharoiden jäähtyä tällä tavalla, ennen kuin avaat ne. Ja tietenkin paljon lakkaa. Laita lakkaa hiuksiin silloin kun jätät ne rullille jäähtymään ja suihki lisää avaamisen jälkeen. Esim. Osis (vahvin) ja Tigi Bed head masterpiece vahvoja lakkoja. Avaa kiharat sormin.

Muotovaahto kosteisiin hiuksiin ja koko pituuteen. Itse käytän pelkkää lämpösuojaa, esim. Mjuuk hyvä.

Itselle sopivat tuotteet löytyy valitettavasti vain kokeilemalla. Toivottavasti kuitenkin näistä neuvoista olisi sinulle edes jonkinlaista apua.

Lähettäjä: pipsa 
Päivämäärä:   18.11.25 10:26:54

Mulla on lasimainen, sellainen hyvin löysä hiuslaatu.

Kun haluan pitävän kampauksen/kiharat, laitan kampausnestettä pohjalle. Muotoiluvaahto saa hiukset ainoastaan rasvoittumaan eikä pidä kiharoita napakoina ollenkaan.
Ja päälle hyvä hiuslakka

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.