Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kieltäkää osa roduista pk-puolella! OK

Lähettäjä: Hurtta 
Päivämäärä:   18.11.25 08:26:57

Kokoajan saa kuulla lässytystä "kansalliset lajit nousuun" jne. Sitten kuitenkin palveluskoirarotujen listalla on mm. amstaffi, rotikka ja muita parantumattomasti KOIRA-AGGREJA rotuja!! Ei minua kiinnosta viedä koiraani syötäväksi kokeisiin.

Eli lajit nousuun jos nämä kielletään.

Re: Kieltäkää osa roduista pk-puolella! OK

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.11.25 08:31:42

Ai minäkö ne saan kieltää?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   18.11.25 08:35:21

Mun villi veikkaus on, että sä tuskin pääset koirasi kanssa niihin kokeisiin asti, joten aivan sama kuka kieltää ja mitä.

Lähettäjä: Hurtta 
Päivämäärä:   18.11.25 08:38:00

Mun koira on kyllä käynyt kokeissa ja saanut koulareitakin, ei tarvi siitä huolestua. Nyt vaan pari läheltäpiti-tilannetta käynyt näiden munanjatkeiden kanssa niin eipä hirveästi enää kiinnosta...

Lähettäjä: ppii 
Päivämäärä:   18.11.25 08:41:52

Turha niiden kansallislajien kanssa on pk-lajeja harrasta, kun ei niistä ole siihen.

Lähettäjä: qwerty 
Päivämäärä:   18.11.25 10:32:46

Älä välitä aloittaja, en tuu labbiksen kaa sun kisakentälle sua ja sun koiraa häiritsemään. Vaikka sen kaa treenataan pk-jälkee ja pk-hakua, BH-koe suoritettu, niin en tuu todellakaan kokeisiin, sillä pk-tottis niin kamalan näköistä touhua, et huh hoijaa. Ei todellakaan koiralähtöistä. B- tottis viel menis, mut en vaan halua koulutaa koiraani kulkemaan niin kuin pk-puolella halutaan. Tottis on miellyttävämpää.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   18.11.25 10:38:04

koirahullut vauhdissa piskiensä kanssa jotka tappaa muiden koirat, aivan ihana harrastus. minä minä minä koira koira koira

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.