Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Naapuri huudatti taas musiikkia

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.11.25 20:31:46

niin että korviin sattuu ja päätä alkoi särkeä. Koirankin olo oli selvästi epämukava sen metelin takia kun muuttui levottomaksi vaikka ei ääniä pelkää. Nyt on taas hiljaa mutta sitä ei koskaan tiedä milloin se mekkala taas alkaa. Joku baarien tmv. musiikki on todella hiljaista siihen verrattuna miltä mun omassa kodissa välillä kuulostaa. Ja sitten välillä kuunnellaan jotain mainoksia väleissä ja nekin huutaa :D eikä ole edes mikään nuori jantteri kyseessä vaan keski-ikäinen ukko. Ihan normaali kuulo sillä on mitä ollaan joskus juteltu, vaikka luulisi että tuollaisessa metelissä oleskelu alkaisi siihen jo jotenkin vaikuttaa.

Tekisi mieli ostaa ukolle kuulokkeet joululahjaksi.

Kerrostaloelämän ihanuuksia. Meteli alkoi heti kun raskaan työpäivän ja koiralenkin jälkeen pääsi hetkeksi sohvalle pötköttämään. Oli pakko lähteä takaisin lenkille kun ei kotona pystynyt olemaan. Nykyään ei sentään enää huudata musiikkia nukkumaanmenon aikaan kun vuosi sitten sai heippalapun aiheesta. Ei nyt sitten haluaisi tuosta päiväsaikaan musiikin huudattamisesta valittaa kun kuitenkin on jo vuoden huomioinut pyynnön siitä että ei popita musiikkia enää yhdeksän jälkeen vaikka hiljaisuus alkaakin vasta klo 11.

Mitä iloa tuollaisesta musiikin huudattamisesta saa?

Re: Naapuri huudatti taas musiikkia

Lähettäjä: Karo 
Päivämäärä:   17.11.25 20:42:30

Saa siitä paljonkin iloa.
Itsekin kuuntelen joskus kovaa . Siihen pääsee mukaan ihan eri tavalla silloin.
En kyllä tuntikausia jaksa itse huudattaa mutta tunnin, puolitoista joskus.
Päiväsaikaan, sen saavat naapurit luvan kestää.
Ps voitko itse olla syypää tähän huudattamiseen?
Nimittäin minun kus...ipää naapuri kolistaa kaiket yöt niin että kuuntelen joskus aamulla musiikkia siksi, että tajuaisi miten hyvin täällä kuuluu kaikki.

Lähettäjä: ehdoton 
Päivämäärä:   17.11.25 20:48:09

Ehdoton kielto kovalle musiikille. Asunnossa saa kuunnella mitä haluaa, eihän sitä kielletä. Äänten ja musiikin ja basson äänen on oltava ns. huonekohtaista, eli se ei saa kuulua edes toiseen huoneeseen omassa kodissa saati seinien läpi naapuriin.
Ota selvää tästä asiasta ja kutsu järjestystä valvova tai nauhoita ja vie virkamiehille.
Siis huoneesta ei saa äänet saa kuulua toiseen huoneeseen, eikä toiseen asuntoon.

Lähettäjä: ehdoton 
Päivämäärä:   17.11.25 20:50:01

Kuulokkeita on käytettävä jos haluaa kuunnella kovalla äänellä. Kuulokkeisiin voi laittaa pitkän johdon jos ei ole muita mahdollisuuksia.
Ota ehdottomasti asia esille. merkitse aika milloin ja kuinka kauan on huudattanut.

Oletko käynyt sanomassa, jos hän ei muuten välitä?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.