|
Lähettäjä: No tuota
Päivämäärä: 17.11.25 15:22:08
Ostin muutama vuosi sitten tuotteen, joka uutena maksoi 5e. Käytin sitä muutaman kerran ja totesin liian pieneksi minun tarpeisiini. Hankin vastaavan, mutta isomman, joka nyt on käytössä.
Eräs tuttu etsi vastaavaa tuotetta ja sanoin, että minulla on ylimääräinen, mutta se oli minulle liian pieni. Sovittiin, että tuttu kokeilee tuotetta.
Kokeilu oli tehty ja tuote sopiva. Tuttu kysyi, mitä se maksaa. Koska hinta uutena oli vain 5e eikä minulla ollut sille mitään käyttöä, sanoin että vaihtuu Fazerin 5 palan Geisha patukkaan (maksaa n. 1e). Tuttu lupasi Geishan tuoda.
Hinnasta sovittiin kasvotusten, joten mitään kirjallista sopimusta ei ole. Tuote jäi tutun käyttöön jo sen kokeilun jälkeen.
Tuosta ”kaupasta” on jo yli kuukausi, mutta Geishaa ei ole näkynyt. Rahallinen menetys ei ole iso ja olisin tuotteen voinut antaa ilmaiseksikin, mutta kun tuttu kyseli hintaa ja halusi jotain maksaa.
Kaupassa ei ehkä muista sitä Geishaa ostaa, mutta luulisi, että tuotetta käyttäessään muistaisi, ettei sitä ole maksettu.
Ärsyttää tuollainen välinpitämättömyys. Sen verran halpa hinta, ettei sitä viitsi alkaa muistuttelemaankaan.
|