Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Katariina Souri perustaa puolueen

Lähettäjä: KK 
Päivämäärä:   17.11.25 13:22:53

Mitä mieltä olette? Olen jo pitkään seurannut hänen kirjoituksiasn eri aiheista ja olen ollut samaa mieltä. Pelkään, että tämä jää marginaalipuolueeksi, kuten vaikka Hjalliksen kanssa kävi.

Mitä mieltä olet äänestysuurnilla? Aika on näyttänyt, että vaikka ihmiset on suuriin puolueisiin pettyneitä ja kyllästyneitä, he silti jatkavat niiden äänestämistä. Eikä tietenkään muutosta tule.

Persut teki aikanaan jytkyn, sen ei pitänyt olla mahdollista. Ajatelkaas jos Graniittipuolue tekisi saman?

Re: Katariina Souri perustaa puolueen

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   17.11.25 13:27:51

Näitä kääpiöpuolueita tulee ja menee ja aina allekirjoitan kannattajakortin, koska yksikin ääni pois vihreiltä on voittoa.

Persut taas on perustettu entisen SMP:n raunioille, eikä kuulu samaan kastiin.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   17.11.25 13:30:30

Turhake. Helppo huudella kaikkea että pitäis olla sitä ja tätä ja tota jos ei ole ollut missään politiikassa ja päättämisessa mukana niin ei tiedä ettei se niin helppoa ole.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   17.11.25 13:46:51

Minäkin allekirjoitan kuten Riku, mutta sillä ajatuksella että jokainen ääni pois persuilta on askel kohti parempaa maailmaa.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   17.11.25 13:49:11

Minä vaan: niin, sinä koit asiat vaikeina ennen kuin lähdit mukaan politiikkaan. Ja ne sedät siellä, hehän ovat olleen mukana jo ennen syntymäänsä...

Lähettäjä: iivari 
Päivämäärä:   17.11.25 14:05:24

Miksi lumet ja paskalumet kipataan mereen,luulis vatimaa nääki kiinnostavan enemmän kuin eduskunnan paskapöntöt.

Lähettäjä: juuli 
Päivämäärä:   17.11.25 14:49:54

Katariina Souri perustaa puolueen? Sourin suurin saavutus taitaa olla Playboyssa esiintyminen? Oli kyllä sillon nätti. Olisko puolueeseen kaveriksi esim Rakel Liekki tai jotain muita "julkisuuden henkilöitä"? :D

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   17.11.25 14:59:32

Juuli: niin tai sitten joku Mensa-kaveri tai taidepiirien kavereita.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.