|
Lähettäjä: ei usko
Päivämäärä: 16.11.25 17:05:17
Omakotitalossa asun vuokralla ja tästä on yksi vuotokohta nyt syksyllä korjattu, mutta edelleen kuuluu ääntä kuin vettä jostain tippuisi. Olen laittanut tästä viestiä vuokraemännälle, mutta tämä "ammattitaitoonsa" (70 vuoden tienoilla oleva vanha nainen) vedoten väittää, ettei missään ole vuotoa ja muka tutkinut asiaa???
Minne tahoon voin ottaa esim. kuntaan yhteyttä ja asiantuntijaa pyytää katsomaan ja tutkimaan tilannetta mikä täällä on tilanne, koska tuo vanha kanttura väittää ettei missään muka olisi mitään ongelmaa. Maksan sen käynnin vaikka itse, kunhan saan varmuudella tietooni onko tuolla jotain mistä vesi pääsee läpi.
Koska muutenkin tuolla vanhalla ihmisellä kiinteistön huolto on jo aika onnetonta, niin olen jo alkanut miettimään koko paikan ostamista itselleni. Aion kyllä käyttää kuntotarkastajaa ja kiinteistönvälittäjää paikan päällä, ettei tämä kanttura yritä nyhtää posketonta hintaa tästä paikasta. Naapurin kanssa oon jutellut ja tämä sanonut mikä on realistinen ylähinta koko paikasta ja tieto silloiseen kiinteistön kuntoon perustuen. Ottaen huomioon mitä täällä saisi ajan kanssa laittaa kuntoon, niin arvo olisi todennäköisesti vain korkeintaan puolet naapurin arviosta.
|