Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Instagram

Lähettäjä: C 
Päivämäärä:   16.11.25 12:38:54

Auttakaa mua Instagram-profiilin tekemisessä (kyllä, olen vasta nyt tekemässä ensimmäistä henk.koht. IG-tiliäni). Kannattaako sinne rekisteröityä olemassa olevilla Metan tunnuksilla? Jos rekkautuu Facebookin tunnuksilla, niin tuleeko sinne samalla tavalla "kaveriehdotuksia" kuin Facebookissa, eli ehdottaa automaattisesti Fb-kavereiden IG-tilejä seurattavaksi? Jos tekee erilliset tunnukset, niin onko silloin vaikeampi löytää omien kavereiden tilejä ja myöskään mun tiliä ei löydetä niin helposti? Haluaisin alkuun vaan katsella mikä meno Instagramissa on ja onko se mun juttu ylipäänsä, ennen kuin alan haalia seurattavia/seuraajia itselleni. Onko tili automaattisesti yksityinen, vai pitääkö se käydä jostakin muuttamassa yksityiseksi? Muita vinkkejä?

Re: Instagram

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   16.11.25 13:14:43

En ole fasessa mutta instagram tarjoaa seuraamisehdotuksia yhteisistä tutuista jotka seuraa ja luulen että se ottaa kännykkään tallennetuista numeroista jotenkin koska mulle tullut seuraamisehdotuksia niistäkin.
Ei ole yksityinen jos et siitä tee sitä.
Ei kai sinne fasen tunnuksilla mennä vaan luodaan se tili vaan tai useampi. Itsellä myös kissa ja mökkitili.
Sinne vaan tekemään tili ja laita hakukenttään kavereitten nimi niin pääset katsomaan mitä heillä on.

Re: Instagram

Lähettäjä: Juu tota 
Päivämäärä:   16.11.25 13:18:04

Jos mimut estettu facessa niin pääsisinkö seuraamaan instassa sitten kuitenkin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.