|
Lähettäjä: kiimapiika
Päivämäärä: 15.11.25 21:32:40
Huono otsikko, mutta olen tässä hiljattain tutustunut hienoon mieheen kenen kanssa kaikki kemiat on tähän asti synkannut hyvin, välimatkaa on molempien harmiksi paljon ja miehen töiden mukaan pitäisi alkaa suunnitella tämän luona käyntiä. Tutustuttiin sattumalta kotiseudullani tämän ollessa lomalla ja maailman epätodennäköisimmässä paikassa ja kahvilla tämän vuokramökillä käydessä sitten asiat vain tapahtui.
Eikä kumpikaan meistä ollut edes mitään parisuhdetta etsimässä.
Seksi on ihanaa ja kaikesta voidaan puhua avoimesti, mutta sitten taas käyn niin kuumana tähän jotta olen kosteana todella usein ja se alkaa häiritsemään itseäni pikku hiljaa. En vaan voi olla suomatta ajatustakaan tälle ja sitten suunnilleen holahtaa housuihin. Varsinkin kun muistelee yhteisiä hetkiä.. Voi apua! 🙈
Enpä olisi uskonut miten minä keski-ikää lähentelevä akka voin mennä miehestä näin sekaisin. Tai siis minun kehoni on mennyt aivan sekaisin.
Sen tiedän jos miehelle tästä positiivisesta ongelmasta edes mainitsisin, niin tämähän olisi vain mielissään, joten en toistaiseksi mainitse, kun sitten taas alkaisin käydä kierroksilla entistä enemmän.
Tää on parasta mitä minulle on koskaan parisuhderintamalla voinut tapahtua muutaman epäonnisen suhteen/säätöjen jälkeen.
Tunteet on molemmilla hyvin voimakkaat toisiamme kohtaan.
Kyllä pienen ihmisen sydän pakahtuu onnesta, mutta tuo pieni ongelma omassa alakerrassa taas..
Pitää alkaa sparraamaan itseään olla suomatta ajatuksia tälle, ettei nyt koko ajan ole toosa märkänä. 🤣
|