Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ratsastusvaellus Islannissa - kokemuksia?

Lähettäjä: Xyz 
Päivämäärä:   15.11.25 18:09:46

Oletko ollut n. viikon mittaisella ratsastusvaelluksella Islannissa? Millaista oli? Oliko ratsastus joka päivä mukavaa, vai saitko jossain vaiheessa tarperksesi? Jos majoituitte osan matkaa vuoristomökeissä, oliko niissä suihkut? Vai oliko oletus peseytyä vain kuumissa lähteissä?

Oliko hintansa väärtti (Saga-matkoilla n. 3000 e + lennot)? Lähtisitkö uudelleen? Olen ollut Unkarissa kahdesti ja Virossa kerran vaelluksella, ja kaikki ovat olleet upeita kokemuksia.

Käytitkö ratsastuskenkiä vai saappaita, ja oliko sillä mielestäsi väliä? Tätä mietin siksi, että jos matkatavarat häviävät lennolla, en haluaisi menettää saappaitani, ja koska kaikki pitää desinfioida, voisin samantien ostaa uudet ratsastuskengät.

Kiitos kaikista vastauksista etukäteen!

Re: Ratsastusvaellus Islannissa - kokemuksia?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.11.25 18:16:16

En ole ollut, mutta minuakin kiinnostaisi. Olen kuitenkin sen verran tumpelo enkä ole pitkään aikaan edes ratsastanut, että eipä siitä minulla taitaisi tulla mitään. Mutta varmaan tosi hieno kokemus, yhteen aikaan katselin esitteitä Eldhestarilta ja näytti kyllä tosi hienolta.

Missä olit Unkarissa ja Virossa?

Päivämäärä:   15.11.25 18:21:13

Unkarissa olin Toh tanyassa (tms) ja sitten toisessa paikassa, jonka nimeä en muista. Molemmat olivat Pudabestin lähellä. Virossa olin Muhun saarella. Kaikille reissuille lähdin yksin, ja porukat olivat kivoja. Hyvässä yhteishengessä mentiin upeissa maisemissa kivoilla hevosilla.

Päivämäärä:   15.11.25 18:23:24

Ei kai sinne mitään käytettyjä ratsastusvarusteita saa viedä?

Päivämäärä:   15.11.25 18:25:18

Saa viedä jos ne on desinfioitu, siitä pitää olla joku todistus.

Päivämäärä:   15.11.25 19:18:32

Huhuun, kokemuksia?

Päivämäärä:   15.11.25 19:36:56

Kannattaa ehkä kysyä ratsastus-puolelta, siellä on ollut ratsastusmatkoistakin keskustelua.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.