Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Eron jälkeiset juoruilut

Lähettäjä: Zx 
Päivämäärä:   15.11.25 10:27:40

Nostin kesällä kissan pöydälle parisuhteestamme ja sen tulevaisuudesta, jonka myötä päädyttiin eroon. Minä haluan lapsia, mies ei suostunut niistä kunnolla puhumaan, eikä hän koskaan sanonut myöskään niistä haaveilevansa. Lisäksi seksielämämme oli täysin kuollut jo usean vuoden ajan, kyseessä kuitenkin 30v pariskunta, joka seurustellut teineistä asti. Ehdotin myös pariterapiaan menoa, mutta mies sanoi ettei näihin ongelmiin puhuminen enää auta. Niinpä, puhumattomuudellahan ne asiat sitten korjaantuu…
Lisäksi hän meni ostamaan vanhemmiltaan ison okt, mutta kuitenkaan ei halunnut ylimääräisiä makuuhuoneita täyttää. Tätä kyseenalaistin sata kertaa, mikä järki talo on ostaa, muttei kuunnellut.!

Eropäätös oli äärimmäisen raskas ja vaikea, vaikka toki oli ollut minulla takaraivossa jo pidempään. Nyt olen uuden kodin ja ystävien tuen myötä saanut elämästä ja rutiineista kiinni, vaikka toki ikävä on yhä päivittäin läsnä, mutta kuulunee tähän prosessiin.

Nyt olen kuitenkin saanut osakseni tosi paljon juoruiluja ja spekulaatioita muilta ihmisiltä. Juorutaan minulla olevan uusi suhde (ei ole) koska miksi muuten olisin eronnut? Minua haukutaan itsekkääksi, koska olen antanut miehen ostaa talon ja siten joutua maksamaan vanhemmilleen isoa lainaa. No, ostin itsekin talon ja minulla lähes sama laina pankille..
Mies ei suostu edes katsomaan minua päin, jos satun näkemään hänet kaupassa, vaan nähdessään luikkii hyllyjen väliin piiloon. Toki hänellä voi olla jotain vihaa minua kohtaan, vaikkei sitä suoraan myöntänyt kun eron jälkeen jouduimme muutaman kerran olemaan tekemisissä.

Jotenkin harmittaa todella paljon saada muilta ihmisiltä tällaista juoruilua osakseen, koska kukaan ei kuitenkaan tule minulta kysymään suoraan. Ei kai tähän auta kuin aika?
En tiedä miksi edes tästä kirjotin, ehkä piti saada vähän purettua ajatusta ulos :D

Re: Eron jälkeiset juoruilut

Lähettäjä: Tiiti 
Päivämäärä:   15.11.25 10:32:00

Valitettavasti ihmiset juoruilee, etenkin jos olette vielä muille näyttäytyneet onnellisena pariskuntana. Eroja tapahtuu jatkuvasti, joten tuskin nuo spekut kauaa kestää. Tsemppiä!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.11.25 10:33:12

Kyllä ne lopettaa kun et reagoi. Reagoimalla heität vain vettä myllyyn juorukelloille.

Eipä sen miehen tarvitse olla eron jälkeen sinun kanssasi missään tekemisissä. Miksi hänen edes pitäisi katsoa sinua kaupoilla? Anna jo olla.

Lähettäjä: Ellu 
Päivämäärä:   15.11.25 10:47:09

Totta kai se harmittaa. Ihmiset on typeriä ja uskoo kaiken ja vielä juoruilevat eteenpäin. Onnhyvin todennäköistä, että eksäsi näitä juttuja on vääristellyt, se on hyvin yleistä. Totta jai tekisi mieli huutaa maailmalle totuus asian oikealta laidalta, mutta kun ei se auta mitään. Ihmiset valitsevat aina puolensa. Se tuntuu väärältä ja onkin, mutta paras yrittää antaa olla. Mistä muuten saat kuulla niistä, jos kukaa ei kerran suoraan tule sanomaan?

Lähettäjä: Zx 
Päivämäärä:   15.11.25 10:52:16

Näitä juoruja kuulee aina kavereiden kautta, kun joku aina kuulee ”jotakin”. Meillä on jonkin verran yhteisiä kavereita.
Osa kohtelee meitä molempia ihan normaalisti, mutta osa jotka enempi miehen ystäviä, eivät tervehdi.

Eli voi toki olla että exä on asioita myös vääristänyt. Toivottavasti on oloa sitten parantunut, kun minulle ei suhteen aikanakaan osannut puhua tunteistaan.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   15.11.25 11:06:48

Laitat itsestäsi liikkeelle vielä härskimmät juourut niin kyllä ne loppuu sit jossain vaiheessa. Sanot että sulla on kolme uutta miestä esimerkiksi.

Lähettäjä: / 
Päivämäärä:   15.11.25 11:13:56

Sano aina "Joo, niin mä kuulin. Säälin häntä kun täytyy valehdella" tai "Joo, aionkin ottaa yhteyttä poliisiin".

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   15.11.25 11:22:04

Joku kun kertoo tällainen "erosit varmaan siksi ja siksi" niin korjaat asian oikean laidan: ei, erosin siksi kun mies oli typerä tuhkamuna ! Koska typeräähän se on ostaa talo mitä ei edes käytä, mitä ei tule käyttämään kun ei lapsia hanki eikä kyllä saakaan hankittua kun ei pane. Ei sinun ongelmiasi eikä sinun syysi. Saavat jotain oikeaa juoruttavaa !

Päivämäärä:   15.11.25 11:43:20

Mitäpä veikkaat mitä miehesi on muille kertonut eron olevan syynä. Jos tuommoinen niin ei varmasti ole kertonut totuutta muille. Miten sattuu että juuri sinä olet spekulaatioissa se ykköspahis ja muilla onkin noin sisäpiiritietoa miehen lainamääristä jne? Kuulostaa että mies maalaa sua hirviöksi. Mutta en välittäisi. Ne ei tuu muistamaan teidän suhdetta enää tulevaisuudessa sen enempää jos yhtään omaavat omaakin elämää. Porskuttaisin vaan eteenpäin ja antaisin koirien haukkua.

Lähettäjä: Mrs 
Päivämäärä:   15.11.25 11:45:29

Kuka sinulle näitä kylän juoruja kertoo? En luottaisi kuorin kertojaan, enkä juoruihin. Juorut on juoruja, mitäpä niistä? Kateus täytyy ansaita, ja tietysti kun olette olleet yhdessä teineistä, ihmiset ihmettelevät aikansa. Omassa tuttavapiirissä voit sanoa että kasvoitte aikuisiksi yhdessä, mutta nyt ei enää ole samat suunnat. Että sinulla on perhehaave. Kannattaa sanoa hyviä asioita exästä. Ja se että ei ole mitään draamaa ja että elämä jatkuu. Jokainen eronnut tietää tilanteesi.

Päivämäärä:   15.11.25 11:48:24

Ei exän ole tarvinnut edes puhua kenellekään mitään, ihmiset keksivät näitä ihan omasta päästään. Ja jos joku kysyy onkohan sinulla jo uusi suhde, seuraava kertoo eteenpäin että sinulla on. Koska rikkinäinen puhelin on tehokas juorulähde.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.