Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tinder deitti kutsu itse itsensä keikalle

Lähettäjä: Nainen 
Päivämäärä:   15.11.25 10:18:33

Oon erikoinen varmaa mut mua vähä ahdistaa. On ollu sovittuna kavereiden kanssa että vietetään omat pikkujoulut tänää, istutaan iltaa ja mennään keikalle. Joku aika sit menin kertoo ohimennen yhdelle deittisovelluksen kautta tutulle miehelle että menen keikalle. Nyt sit hän ilmoitti että on myös ostanu lipun sinne ja olettaa että olen viettämässä hänen kanssaan aikaa. En ole pyytänyt, enkä ehdottanut että ne olis treffit. Mä olin menossa viettää aikaa mun ystävieni kanssa.

En tiedä miten mua nyt ahdistaa tollanen toiminta. Tää tyyppi on lähinnä ollu "kirje kaveri" fiiliksillä, instassa juteltu jo kesästä asti eikä edes tavattu koskaan. Enkä näe että se olis muk tyyppiä. Oon vaan liian kiltti että oon jatkanut sitä juttelua, kaikki keskustelut alkaa hänen aloitteesta. Ja, hän ei asu edes naapurissa..vaan 100 km.päässä. toivottavasti hän ei vielä oleta että majoitan

Re: Tinder deitti kutsu itse itsensä keikalle

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   15.11.25 10:22:25

"Oon vaan liian kiltti että oon jatkanut sitä juttelua"

No sitä niittää mitä kylvää. Nyt se tyyppi sai sitten jotain aikaiseksi, joten sinun on parempi sanoa todella nopeasti, että olet menossa jo porukalla eikä suunnitelma muutu, ja toivottavasti hän sai jostain edullisen hotellin. Ja samaan syssyyn, että suhdemielessä et ole ollutkaan hänestä koskaan kiinnostunut.

Päivämäärä:   15.11.25 10:24:37

Jaa niin että mun pitäs joku random ihminen ottaa kotiin ?? Ja sitten ihmetellään miksi naisia tapetaan 

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   15.11.25 10:26:00

Poistuiko tästä välistä joku viesti?

Päivämäärä:   15.11.25 10:27:34

Ei ?

Lähettäjä: Tiiti 
Päivämäärä:   15.11.25 10:34:19

Sanot että olet menossa keikalle tyttöjen kesken, piste.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   15.11.25 10:34:48

^ Itseksesikö kinaat sitten jostain kotiin ottamisesta?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   15.11.25 10:40:32

Aloittaja hyvä, kolmipiste sanoi että mies voisi hommata itselleen hotellin, ei että miehen pitäisi tulla sinun luoksesi... Lue paremmin.

Ja nyt kasvatat selkärangan ja sanot sille miehelle, että sori, sinulla on jo suunnitelmat lyöty lukkoon ystäviesi kanssa etkä aio miehen kanssa viettää aikaa. Lopetat myös "kiltteyttäsi" juttelun, kun kerran mies ei ole tyyppiäsi. Miksi ihmeessä tuhlaisit molempien aikaa juttuun, josta ei tule mitään ja antaisit miehelle jotain toivoa, kun sellaista ei ole?

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   15.11.25 11:24:14

Tuohan on sopivan neutraali ympäristö tapaamiselle. Kerrot miehelle, että keskityt kavereihisi, mutta mikä ettei voi nähdäkin. Ilmoitat myös, ettei majoitusta ole luvassa - 100 km mies voi kyllä illalla ajella kotiinsa.

Kai tyypin voi livenäkin nähdä, kun olette jaksaneet kirjoitella kesästä. En kuitenkaan peruisi mitään muita suunnitelmia.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   15.11.25 11:26:57

Tuskin hän on ajamassa itse kotiin kun kovasti kehuu ottavansa ryyppyä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.11.25 12:11:21

Nyt alat ajatella itseäsi ja omia rajojasi. On todella iso varoitusmerkki, että mies ei edes kysy haluatko viettää aikaa hänen kanssaan vaan oikeastaan päättää asian puolestasi, aivan kuin olisit hänen omaisuuttaan. Eikä sinulla muutenkaan ole mitään velvollisuutta tapailla ketään. Sanot itsekin ettet ole oikeastaan kiinnostunut miehestä. Ei naisella ole mitään velvollisuutta vastata kiinnostukseen vaikka mies kuinka haluaisi.

On vaarallista olla noin kiltti. Siihen on monet naiset valitettavasti kasvatettu, mutta siitä on mahdollista päästä eroon. Ja siitä ihan ehdottomasti kannattaa päästä eroon koska sillä tavalla suojelee itseään monelta todella pahalta asialta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.