Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ero - mies haukkuu ja nälvii

Lähettäjä: Vici 
Päivämäärä:   15.11.25 07:33:27

Jätin mieheni. En koe enää oloani hänen kanssaan turvalliseksi. Mieliala vaihtelee ja saa välillä raivokohtauksia jossa paiskoo tavaroita. Ikinä ei ole minuun kajonnut siis. Mies alkanut @!#$ ja nälvimään minua. Jutut luokkaa että nyt minusta tulee kylän polkupyörä, etsin seksiseuraa jne. Välillä mieli vaihtuu ja onkin yliystävällinen. Kuten että voisiko hän hakea mulle ruokaa, auttaa korjaamalla minun rikkinäisen polkupyörän jne. Nää mielialan vaihtelut saattaa jopa samassa lauseessa käydä. En yhtään pääse hänen pään sisään. Olen sanonut etten tykkää kun minua piikittelee, kertoo sen vain olevan huulenheittoa. Olo kaikkinensa ahdistava. Pääsen muuttamaan vasta 25.12 pois. Mistä tämmöinen käytös johtuu? Onko se eron tuomaa surua? Mitä tuolle voi sanoa kun seuraavan kerran (eli varmasti nyt aamulla kun herää) alkaa minua nälvimään?

Re: Ero - mies haukkuu ja nälvii

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   15.11.25 07:41:51

Pääsetkö vanhempiesi ta jonkun kaverin nurkkiin? Pelko on kyllä hälyyttävä merkki

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   15.11.25 07:43:25

Miksi pitää sanoa enää mitään? Lähde vaikka uimaan, siitä syömään, tallille.. Eli älä nyhjää samassa tilassa enää yhtään.

Lähettäjä: Pl 
Päivämäärä:   15.11.25 07:43:44

En mä ainakaan surullisena noin käyttäytyisi.
Vihaisena ja katkerana ehkä.

Lähettäjä: Papakko 
Päivämäärä:   15.11.25 07:48:52

Matalalla kynnyksellä muualle asumaan väliaikaisesti tai tarvittaessa turvakotiin ja numerot ja osoitteet selville etukäteen. Varmaan mennyt niin tolalleen uutisesta että pää ei kestä. Suomessa ero ja lähivuodet niiden jälkeen on naiselle vaarallista aikaa.

Lähettäjä: juu 
Päivämäärä:   15.11.25 08:09:13

Pois sieltä ja heti.

Siis ihan oikeasti. Älä ole enää hetkeäkään saman katon alla.

Kamat kasaan ja muualle, älä jää odottamaan mitä tapahtuu.

Lähettäjä: Jii 
Päivämäärä:   15.11.25 08:34:25

Minäkin neuvoisin punkkaamaan vanhempien/ystävien luona. Katkera ja vihainen mies on naiselle todella vaarallinen ja te olette vielä saman katon alla. Se, että pelkäät ja koet olosi turvattomaksi on jo hälyttävä merkki mitä sun pitäisi kuunnella

Lähettäjä: hyhh 
Päivämäärä:   15.11.25 08:38:44

Mies on kajahtanut, sairastanee jotain päävikaa ja nyt tämä päälle. Vai alkoiko vttuilu eroilmoituksesi jälkeen?
25.12 vasta pois? Outo muuttopäivä jos ajattelee että se on jouluna.

Lähettäjä: Pistepistepiste 
Päivämäärä:   15.11.25 09:01:20

Juuri kuten täällä on neuvottu, lähde kun olet vielä yhtenä kappaleena. Älä anna ennakkovaroitusta, lähde kun mies on poissa. Ota turvaksesi pari isokokoista miestä siltä varalta että mies yllättää palaamalla ennenaikaisesti.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.11.25 09:27:50

Niin huonosti ei voi asiat ollakaan, että tuollaisessa suhteessa tarvitsisi yhtään päivää enempää viettää. Kysy vaikka jostain lähellä olevasta motellista tms. majoitusta tuoksi aikaa. Ota kavereita avuksi kun viet omat tavarasi pois.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.11.25 09:54:49

Miehesi on joko keskenkasvuinen tai persoonallisuushäiriöinen tai molempia.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.