Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ilahtuisitko lahjakortista käyttämääsi kauppaan?

Lähettäjä: Badam 
Päivämäärä:   15.11.25 01:12:31

Täällä on tietty elintarvikeliike (ei tavallinen ruokakauppa), ja tiedän, että kaksi kaveriani asioi siellä. Kehtaanko antaa heille lahjakortit tuonne joululahjaksi? Ilahtusitko sinä tuollaisesta?

Kavereillani ei ole pahaa rahapulaa ja molemmilla on suuret perheet. Kyseessä on kauppahallin lihamyymälä, mutta voisi olla vaikka juustokauppakin, jos lihansyönti tökkää. Tai Leipäkauppa.

Mietin vain, että onko liian koko perheen lahja ja jos on, niin onko antamani summa (50) sitten liian vähän? Kumpikin on auttanut minua tänä vuonna paljon mutta taas toisaalta enempään ei ole rahaa. Ja kumpikaan ei halua tavaraa. Joku s-ryhmän lahjakortti tuntuisi siltä, että annan vain setelin kouraan.

Re: Ilahtuisitko lahjakortista käyttämääsi kauppaan?

Lähettäjä: —- 
Päivämäärä:   15.11.25 01:22:50

Varmasti ilahtuisin.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   15.11.25 01:29:34

Ilahtuisin enemmän valmiiksi kootusta ja nätisti pakatusta kyseisestä kaupasta ostetusta herkkukorista.

Lähettäjä: // 
Päivämäärä:   15.11.25 01:35:56

Alkaisitko itse nillittämään, jos ystäväsi antaisivat sinulle 50€ lahjakortin käyttämääsi liikkeeseen? Tuskinpa vain, joten miksi ihmeessä eivät ystäväsikään ilahtuisi. Lahjakortihan on juuri siitä hyvä lahja, että sen saa käyttää juuri siten kuin itse haluaa.

Lisäksi mielestäni 50 euroa lahjakorttiin on oikeasti jo paljon. Sen idea ei kuitenkaan ole se, että sillä saa kaikkea, vaan että sillä saa jotain. Ja tietysti se itse ajatus ja lahjan antajan muistaminen lahjan saajaa kohtaan, joten pitäisin kyllä ystäviäsiä outoina, jos he eivät ilahtuisi tai arvostaisi lahjaasi ollenkaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.