Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miehen mieliksi.

Lähettäjä: ansku 
Päivämäärä:   13.11.25 07:29:42

Oletko tehnyt jotain vain miellyttääksesi miestä seksissä? Tai suostunut johonkin mitä et haluaisi? Minkälainen parisuhde on ollut ja minkälaisesta tilanteesta on ollut kyse?

Re: Miehen mieliksi.

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   13.11.25 07:32:55

En, mutta olen joskus suostunut asioihin joista en itse niin välitä miellyttääkseni naista seksissä. Tämä siksi että en koe seksiä asiaksi jota harrastetaan vain itsekkäistä lähtökohdista käsin saadakseen aina vain sen mitä itse himoitsee ja haluaa ja piupaut muusta, vaan kyllä se on minun mielestäni aina kahden kauppa.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   13.11.25 07:38:47

Ei sun tarvi miellyttää. Se on itsensä myymistä. On myös vähän eri asia kun mies miellyttää naista kuin nainen miestä, koska se on historiasta tähän päivään asti ollut naisen velvollisuus, joten se ei ole ihan niin yks oikoinen asia naisten kohdalla. Se on ollut normi josta naiset kärsii, koska se ei ole ollut valinta. Miehet voivat valita miellyttämisen tai olla miellyttämättä, naisilla ei tätä vaihtoa ole aina ollut. Siksi on tärkeää ensin pyristellä naisena siinä eroon ja ottaa seksuaalisuus ensin omaksi ja itselleen ja sitten vasta voi miettiä tuollaista. Monilla naisilla seksihalut vähenee koska tekevät vain tuota miellyttämistä ja unohtavat itsensä, jolloin seksi ei tuota enää nautintia

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.11.25 08:14:36

Olen, useinkin. Erilaisissa suhteissa, pitkässä parisuhteessa, yhdenillan jutussa, seurustelusuhteessa, tapaillessa, vakipanosuhteessa. Mies sanoikin hyvin että minkä takia, "en koe seksiä asiaksi jota harrastetaan vain itsekkäistä lähtökohdista käsin saadakseen aina vain sen mitä itse himoitsee ja haluaa ja piupaut muusta, vaan kyllä se on minun mielestäni aina kahden kauppa."

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   13.11.25 08:19:53

Jos siitä nauttii, niin miksipä ei. Mutta pitää muistaa mistä lähtökohdista sitä tekee ja miltä se itsestä tuntuu

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.11.25 08:24:41

On eri asia tehdä jotain mikä ei nyt vain erityisesti kiinnosta muttei tunnu pahaltakaan ja tehdä jotain mitä ei todellakaan haluaisi. Seksuaalisuus on hyvin herkkä alue meissä ja vastentahtoisten asioiden tekeminen traumatisoi. Ei voi olla niin, että parisuhde oikeuttaisi vaatimaan toista suostumaan sellaiseen josta tämä kärsii. Käytännössä tässä asiassa ei myöskään ole tasa-arvoa, mies ei edes pysty seksiin jos ei yhtään halua, mutta todella moni nainen tekee jatkuvasti asioita, jotka tuntuvat niin henkisesti kuin fyysisestikin pahalta. Miehelle huonokin seksi tuottaa jonkinlaisen tyydytyksen, naiselle se on pahimmillaan esimerkiksi äärimmäisen kivuliasta. Nämä asiat eivät ole verrannollisia.

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   13.11.25 08:39:56

Joskus oon miestä ilahduttanut suuseksillä mutta ikinä enää en tee niin. Mies sitte tyytyväisenä alkaa nukkumaan tai lähtee pihalle omiin hommiin ja ite jään täysin ilman. Ja seksikin monesti loppuu liian aikasin ennen ku ehdin ite mitään nautintoa saaha.

Lähettäjä: Paa 
Päivämäärä:   13.11.25 08:47:48

Omia rajojani en ylitä. On paljon sellaista mihin en suostuisi missään tilanteessa, mutta on myös paljon sellaista mitä voin tehdä toista miellyttääkseni. Tämä tietysti vaatii sen, että suhde on turvallinen ja toinenkin yhtälailla valmis miellyttämään minua. Itse en esimerkiksi perusta tietyn tyyppisistä, mielestäni mauttomista, alus- tai seksiasuista, mutta mieheni innostuu niistä ihan valtavasti. Joten aina välillä pukeudun niihen mieheni mieliksi. Mieheni ei puolestaan ole leluihminen, mutta koska minä tykkään niistä, käytämme me niitä aina välillä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.