Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kamalasti tavaraa, vähentää ei voi

Lähettäjä: eeju 
Päivämäärä:   13.11.25 01:55:04

Aina hoetaan, että "Käy kaikki läpi ja karsi turhat pois". Mutta kun olen kirnunnut tavaroitani moneen kertaan, eikä vain ole vähennettävää.

Tarvitsen itse monenlaista. Köyhänä ja autottomana en vain voi vuokrata jostain jotain aina kun tarvitsen. Kavereillakaan ei ole lainata mitään, kun he lainaavat aina minulta. Ja jos minä joskus jotain tarvitsen, vastavuoroisuus ei toimi, joten tarvitsen omat tavarat.

Autottomana pitää olla vaatetta joka säähän, joten ei niitäkään voi karsia liian vähiin.

Kaikki turha karsittu pois. Ja silti tuntuu kuin kaikki tursuaisi joka puolelta päälle...

Miten te muut onnistutte olemaan minimalisteja, joilla ei ole juuri ollenkaan tavaraa? Ettekö te käytä tavaraa mihinkään vai saatteko aina tarvittaessa jostain lainaan niin, ettei teidän tarvitse omistaa mitään?

Minulla ei ole ketään muuta jonka luona säilöä omaisuutta. Monilla kavereilla on vanhemmat lähellä ja heidän kotonaan/varastossaan/autotallissaan säilövät vaikka mitä ja aina saavat autoa lainaan ja jonkun kuskiksi ja rahaa kaikkeen, mutta minun vanhempani asuvat 500 km päässä ja saan pärjätä omillani.

Re: Kamalasti tavaraa, vähentää ei voi

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   13.11.25 02:41:54

Miksi pitäisi vähentää, jos sinulla ei ole turhia tavaroita vaan tarvitset kaikkia? Ei sinun tarvitse karsia tavaroita vaikka muut niin tekevätkin.

Lähettäjä: tämäpä 
Päivämäärä:   13.11.25 02:48:30

Lähettäjä: —
Päivämäärä: 13.11.25 02:41:54

Miksi pitäisi vähentää, jos sinulla ei ole turhia tavaroita vaan tarvitset kaikkia? Ei sinun tarvitse karsia tavaroita vaikka muut niin tekevätkin.

Tämä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.11.25 04:00:19

Panosta tavaroiden ym järjestelyyn että ne ei tursua.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.