Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vinkkejä ompelimosta pk-seudulla

Lähettäjä: # 
Päivämäärä:   11.11.25 23:13:33

Oletko teettänyt itsellesi vaatteita? Minulla on ihana mekko, paljon käytetty ja vähitellen kangas alkaa olla todella kulahtanut. Tahtoisin saada siitä pari kopiota, ja vilkaisin tuon lähikylän ompelimon hinnastoa. Mekot alkaen 550e. Niin kalliiseen en kyllä pysty venymään, kankaat vielä päälle ja kyse on kuitenkin ihan arkimekosta, uutena maksoin siitä 150e.
Olisiko vinkkejä vähön järkevämmän hintaisesta ompelimosta? Ymmärrän kyllä, että työ maksaa, mutta rajansa kaikella.

Re: Vinkkejä ompelimosta pk-seudulla

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   11.11.25 23:24:19

Suosittelen lämpimästi! https://www.korjausompelimo.fi/ Kia on ammattilainen ja tehnyt minullekin kaikenlaista.

Päivämäärä:   11.11.25 23:24:57

Käy paikanpäällä ja kysy tarjous.

Lähettäjä: # 
Päivämäärä:   12.11.25 00:52:47

Kiitos tuosta korjausompelimo-vinkistä, taidan laittaa sinne viestiä.
Täytynee myös hetki seurata vaikka muutamakin ompelimoa somessa, näkee vähän mitä tekevät.
Tuohon mainitsemaani en viitsi mennä edes käymään, lähtöhinnat olivat muutenkin aika hurjat, vaikka puolittuisivat olisivat silti liikaa.
Löysin Espoosta yhden, jonka hinnastossa näytti mekon ompelu olevan noin 150e, siinä ollaan jo paljon lähempänä sitä, mitä olen valmis maksamaan B

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   12.11.25 00:54:32

Vieläkö Kalliossa on ateljee-ompelimo Pistos? Muinoin siellä teetin kivoja mekkoja.

Päivämäärä:   12.11.25 00:55:55

Suosittelen kyllä Kiaa. On asiantunteva ja tasoon nähden edullinen. Olen mm takin teettänyt siellä omien kaavojen mukaan. Jos tekee kaavat olemassa olevan vaatteen perusteella, niin toki hintavampaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.