Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ostan, varaan, maksan xx-ajalla? (nettikirput)

Lähettäjä: Mari 
Päivämäärä:   11.11.25 19:58:20

Itse olen välillä huomannut esim. kivoja vaatteita jollain myyjällä.
Kysynyt pakettihintaa, esim. kolemlle vaatteelle postikuluineen ja samassa viestissä todennut, että maksaisin esim. 9vrk:n kuluttua.

Olen saanut tylyn ripitysvastauksen, ei myyjä varaa.
Ystävällisesti olen todennut kiitos, palaathan asiaan, jos tulet toisiin aatoksiin - kiitos - mukavaa syksyä.

Muutama myyjä palannut ja olen ostanutkivoja vaatteita.

Nyt sain kuitenkin viestin, kun eivät menneet kaupaksi, voisi myydä ne mulle, mutta hinta 15€ korkeampi kuin alussa sovittu.
Kiitin ja vapautin jatkoon. Sain todella ilkeä ripityksen. Jos olisi heti alkuun sanonut varausmaksuksi tuon 15€, se ois ollut ok. Mutta ei sen jälkeen kun ei varaa ja taroaa tuotteita, jotka ei mennyt "pyytämäni maksuajalla" kaupaksi.

Tuleeko sennuilta ajatuksia?

Re: Ostan, varaan, maksan xx-ajalla? (nettikirput)

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   11.11.25 20:07:51

En itse myyjänä ottaisi pitkiä varauksia. Eka hakija saa. Usein varaajat katoaa kuin pieru saharaan. Sen myönnytyksen voin tehdä, että pe varattua tavaraa voin pitää maanantaihin korvamerkittynä. Jotain viikon tai yli varauksia en todellakaan ottaisi!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.11.25 20:11:19

Jos sinulla ei ole rahaa, et osta.

Päivämäärä:   11.11.25 20:11:45

"Jos sinulla ei ole rahaa, et osta."

Tämä myös.

Lähettäjä: Ä 
Päivämäärä:   11.11.25 20:17:13

Miksi haluat jatkuvasti maksaa pitkällä viiveellä etkä laita rahaa sivuun jolloin olisit valmis maksamaan heti sopivan tuotteen löydyttyä?

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   11.11.25 20:17:54

Siis miksi ihmeessä maksaisit vasta reilun viikon päästä? Jos tavara varataan ja halutaan ostaa maksetaan se heti. Myyjä ei voi tietää oletko hupivaraaja ja turhan huudattaja vaiko rehellinen persaukinen joka maksaisikin heti kun saa rahaa.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   11.11.25 21:24:23

Myyjänä ei jaksa hirveästi näitä "maksan X päivän kuluttua" varailijoita yms. Koska 90% heistä ei koskaan maksa tai edes palaa asiaan, 9% palaa asiaan mutta ilmoittaa ettei voi vieläkään maksaa ja ehkä se 1% oikeasti ostaa ja maksaa.

Tavarat on kirppiksellä siksi, että ne halutaan myydä nyt eikä niitä haluta hillota päiviä tai viikkoja. Ne myydään sille joka ne ekana ostaa.

Päivämäärä:   11.11.25 21:28:50

Ja Mari, 9 päivää on oikeasti pitkä aika odottaa + maksun saapuminen tilille. Toinen taas lupaa hakea heti ovelta. Kummalle itse myisit?

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   11.11.25 21:34:06

Oon kerran eläissäni tavsnnut varailijan joka on myös maksanut. Osta tuotteet sitten kun sulla on rahaa maksaa ne. Ei tossa varailussa ole myyjän kannalta mitään järkeä.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   11.11.25 21:36:53

Enkä noutajillekaan varaa mitään elleivät maksa etukäteen. "Noudan viikon päästä ja maksan silloin käteisellä" joopajoo.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.