|
Lähettäjä: Mari
Päivämäärä: 11.11.25 19:58:20
Itse olen välillä huomannut esim. kivoja vaatteita jollain myyjällä.
Kysynyt pakettihintaa, esim. kolemlle vaatteelle postikuluineen ja samassa viestissä todennut, että maksaisin esim. 9vrk:n kuluttua.
Olen saanut tylyn ripitysvastauksen, ei myyjä varaa.
Ystävällisesti olen todennut kiitos, palaathan asiaan, jos tulet toisiin aatoksiin - kiitos - mukavaa syksyä.
Muutama myyjä palannut ja olen ostanutkivoja vaatteita.
Nyt sain kuitenkin viestin, kun eivät menneet kaupaksi, voisi myydä ne mulle, mutta hinta 15€ korkeampi kuin alussa sovittu.
Kiitin ja vapautin jatkoon. Sain todella ilkeä ripityksen. Jos olisi heti alkuun sanonut varausmaksuksi tuon 15€, se ois ollut ok. Mutta ei sen jälkeen kun ei varaa ja taroaa tuotteita, jotka ei mennyt "pyytämäni maksuajalla" kaupaksi.
Tuleeko sennuilta ajatuksia?
|