Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Itkuherkät kohtalotoverit

Lähettäjä: nyyhkis 
Päivämäärä:   11.11.25 18:42:23

Tuli tuosta kritiikistä itkevää työkaveria käsittelevästä ketjusta mieleen, että onko täällä muita pillittäjiä? Oon ihan normaali aikuinen joka nyt vaan sattuu reagoimaan tosi vahvasti kaikkeen niin hyvässä kuin pahassa :D itken surullisissa tilanteissa lähes välittömästi enkä voi olla reagoimatta muiden suruun. Ärsyttävä ominaisuus kieltämättä, onko muita samasta kärsiviä? :D Mitään lapsuudentraumoja mulla ei ole, enkä ole myöskään kasvanut ihan pumpulissa, jotenkin oon vaan ollut tälläinen ihan muksusta asti, mikä lie syynä.

Re: Itkuherkät kohtalotoverit

Lähettäjä: Orkidea 
Päivämäärä:   11.11.25 19:14:07

Täällä myös yksi! Olen aina ihan lapsesta asti tuntenut tunteet, niin ilot kuin surutkin voimakkaasti ja kyyneleet nousee todella herkästi silmiin. Ei nyt varsinaisesti haittaa elämää, mutta on kyllä todella ärsyttävää. En kuitenkaan voi sille mitään.

Lähettäjä: Mh 
Päivämäärä:   11.11.25 20:16:26

Oikeasti olen hyvin helposti herkistyvä mutta elämän varrella on pitänyt kovettaa tätä puolta. Voin kuitenkin jotenkin aina huonosti jos pitää paljon padota.

Lähettäjä: B 
Päivämäärä:   11.11.25 20:20:55

ADHD täällä, olen myös hyvin empaattinen ja imen (tahtomatta) toisten tunteita. Varsinkin jos tulee toiselta varsinkin vieraalta ihmiseltä negatiivista palautetta, otan sen todella syvästi (ja itken) ja ihan keski-ikäinen olen. Joskus jossain työpaikan haku psykologitestissä oli myös todettu se suuri empatia. Joka toki ei ihan silloin myyntityöhön soveltunut.
Jopa tvsssä joku ihan vieras hahmo kuolee saatan tirauttaa, vaikkei olisi sarjaa seurannut. Hieman helpottanut iän myötä. Mutta otan sen tavallaan vahvuutena

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.