Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kasvojen toispuoleisuus

Lähettäjä: Hitto 
Päivämäärä:   11.11.25 12:42:45

Ikää alle 40 ja kasvot ovat kovasti toispuoleiset.. toisella puolella silmäpussi on iso, ilme väsynyt ja valahtanut ja toiselta puolen näytän ihan eriltä.. mikähän tuohon voisi vaikuttaa/auttaa, onko kokemuksia? Ei oo mitään trauma taustalla, paitsi huonommalla puolella silmän alueen leikkaus toista vuotta sitten.

Re: Kasvojen toispuoleisuus

Lähettäjä: Melli 
Päivämäärä:   11.11.25 12:46:08

Nukutko aina samalla kyljellä? Painuuko sama puoli aina tyynyyn?

Päivämäärä:   11.11.25 12:56:46

En, nukun yleensä just vastakkaisella kyljellä..

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.11.25 13:22:29

Ihmisen kasvojen puoliskot on erilaisia, toisilla enemmän, toisilla vähemmän. Julkkiksista tulee mieleen Samu Haber, kasvojen puoliskot tosi erilaiset ja komea mies silti.

Lähettäjä: Epika 
Päivämäärä:   11.11.25 13:25:37

Leikkaus voi kyllä vaikuttaa imunestekiertoon

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   11.11.25 13:26:12

Mulla myös suu hieman vino ja toisella puolella silmäpussia enemmän kuin toisella, silti kauniiksi sanotaan. Ikää 40.
Ei se ole niin justiinsa.

Päivämäärä:   11.11.25 13:36:07

Epika, todennäköisesti näin onkin kun muutokset tapahtui tuon jälkeen.. karsastusleikkaus siis, lihaksia irrotettiin ja kiinnitettiin uudelleen. En oikein tiiä miten tuota saisi liikkeelle, hierontoja olen kyllä tehnyt ja kireyksiä onkin kovasti kasvoissa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.11.25 14:07:15

Mullakin on toispuoleiset kasvot, ollut aina. Näin vanhemmiten se on alkanut korostua, kun naama on vähän roikahtanut muutenkin. Olen alkanut kiinnittää huomiota, että mun on vaikea ilmeillä toisella puolella kasvoja. Esim. hymy on aina ollut sellainen vähän vino, että toisella suupielellä hymyilen paljon enemmän kuin toisella. Toisen puolen kasvolihaksille on siis todennäköisesti tullut paljon enemmän harjoitusta ja on varmaankin siksi vähemmän valahtaneen ja väsähtäneen näköinen. Varmaan jotain kasvojumppaa pitäisi alkaa kokeilemaan. En vaan tiedä, mikä olisi hyvä jumppa, vinkkejä otetaan vastaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.