Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi sitä tarjousta ei voi hylätä ignooramisen

Lähettäjä: sijaan? 
Päivämäärä:   11.11.25 11:21:05

Oon nyt tehnyt tarjouksen kahdesta eri tuotteesta eri myyjiltä. Ja toisen kanssa kesti melkein viikko että edes oli paikalla, ja sitten henkilö jätti tarjouksen vaan huomioimatta. Nyt sattua toinen, joka ei oo reagoinut mitenkään tarjoukseen.
Myönnän että hieman ärsyttävää, kun vintedissä voi tehdä vastatarjouksen tai hylätä. Kumpikin tuote ollut jo jonkin aikaa myynnissä ja kumpikaan ei ole erityisen suosittu.

Re: Miksi sitä tarjousta ei voi hylätä ignooramisen

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   11.11.25 11:24:31

Ei mua ärsytä tommonen ollenkaan. En myöskään nykyään yleensä hyväksy tarkouksia sillä vikka hyäksyisi heti ei se tyyppi sitä siltikään osta. Maksa se mitä pyydetään niin saat tavarasi.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.11.25 11:27:21

Jos joku laittaa ihan surkean tarjouksen, niin jätän vaan reagoimatta. Tympeään tarjoukseen, vastaan (tai siis jätän vastaamatta), joka on yhtä tympeää. Sillä, että joku tuote ei ole erityisen suosittu, ole välttämättä väliä. Juuri myin lapsen uudenveroista välikausihaalaria. Pyysin siitä 30€. Jotkut tarjosivat kymppiä tai viittätoista. En edes vaivautunut hylkäämään. Meni muutama viikko ja nyt joku maksoi pyydetyn ja iloitsi hyvistä kaupoista laittamalla vielä viestiä perään. Toinen oli, kun myin todella hyväkuntoista haalaria. Joku koitti tinkiä sitäkin ihan pilkkahintaan. En myynyt, niin laittoi vielä viestin perään "sain vastaavan 20€:lla". Minulle oli tarjonnut 25€. Joku osti sen vuorokauden myöhemmin pyydetyllä.

Lähettäjä: sijaan? 
Päivämäärä:   11.11.25 12:45:56

., ymmärrän jos tarjous on oikeasti surkea, mutta nytkin mun tarjous oli kummassakin vaan pari euroa alempi, tyyliin pyydettiin 22,40e ja tarjosin 20e. Ja toki ymmärrän että jos hinta on alhainen jo valmiiksi niin haluaa sen pyydetyn hinnan. Mutta myös se ignooraaminen antaa tietynlaisen kuvan myyjästä. Toki se kauhea tinkiminenkin ja tyyliin 30e tuotteesta 15e tarjoaminen antaa myös.

Lähettäjä: pap 
Päivämäärä:   11.11.25 12:55:46

Viesti on aloittaja ihan selvä. Tarjoukset ovat myyjien mielestä naurettavia, joten eivät alennu edes hylkäämään. Se kenen tässä kannattaisi muuttaa toimintatapoja olet sinä. Älä enää tarjoa. Joko ostat pyydetyllä hinnalla tai siirryt eteenpäin.

Lähettäjä: hsh 
Päivämäärä:   11.11.25 13:01:38

"Maksa se mitä pyydetään niin saat tavarasi."

^ Tämä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.