Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Esivaihdevuosioireet pahenevat Qlairalla

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   10.11.25 20:18:47

Sain Qlaira-reseptin esivaihdevuosioireisiin. Viikon syönnin jälkeen hikoilu ja sydämentykytykset tuntuvat moninkertaistuneen. Uni on enkä hieman parantunut. Onkohan tämä ohimenevää? Missä ajassa teille on selvinnyt onko Qlairasta apua?

Re: Esivaihdevuosioireet pahenevat Qlairalla

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.11.25 20:23:36

En ole kyseistä tuotetta käyttänyt, mutta pelkkä keltarauhashormoni moninkertaisti vaihdevuosioireet. Oli lopetettava niiden käyttäminen.

Päivämäärä:   10.11.25 20:30:06

Mulla Estena teki olon oudoksi ja kun lopetin sen niin tuntuu raikkaammalta ja kevyemmältä. Outoa.

Päivämäärä:   10.11.25 20:47:00

Piste, kauan söit?

Päivämäärä:   10.11.25 21:04:16

Kolmen viikon kuurin. Sitten oli jokunen vuosi välissä ja laitettiin hormonikierukka ja taas oireet paheni.

Päivämäärä:   10.11.25 21:27:43

Mulle kans gyne määräs yhdistelmäehkäisyn "estämään PMS-oireita" jotka hänen mukaansa pahenevat ennen vaihdevuosia, vaikka sanoin etten koskaan ole PMS-oireista kärsinyt. No, tuli kuitenkin ehkäisylle tarvetta, joten aloitin pillerit. Ja joo, nyt mulla sit on sekä ne PMS-oireet, että "esivaihdevuosioireet" (eli siis just hikoilua, tykytyksiä, unihäiriöitä, vuotohäiriöitä, hiustenlähtöä, limakalvojen kuivumista). XD

Pillerithän lamaa oman hormonituotannon ja ilmeisesti nykypillereissä hormonimäärät ovat pienemmät kuin mihin kroppani on tottunut. No, ehkä tämä tästä tasoittuu, tai ainakin päättyy johonkin infarktiin.

Päivämäärä:   10.11.25 21:54:22

Söin vuosikymmenet Diane Novaa, kunnes sain sterin. Diane Novasta on pelkkää hyvää sanottavaa, joten oletin Qlairan sopivan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.