Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi en saisi pelätä vahvaa naista?

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   10.11.25 20:06:15

Miksi en saisi pelätä kaunista ja korkeasti koulutettua naista? Pidän hyvin todennäköisenä, että vaikka hän jostain kumman syystä suhteen kanssani aloittaisikin, niin lopulta hän kuitenkin etsisi oman tasoistaan seuraa.

Eikö ole ihan luonnollista pelätä hylätyksi tulemista? Eivätkö sitä pelkää kaikki?

Enkö ole vain realistinen, kun mietin, etten tule riittäämään?

Re: Miksi en saisi pelätä vahvaa naista?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   10.11.25 20:08:59

>pelkää naisia

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.11.25 20:11:36

Ethän sä sitä naista pelkää vaan hylätyksi tulemista kuten kirjoitit.

Päivämäärä:   10.11.25 20:28:01

">pelkää naisia"

Olet kyllä ihan oikeassa siinä, että sinä pelkäät naisia. Pelkäät esimerkiksi sitä, että naiset sanovat sinulle sellaisia totuuksia itsestäsi, jotka itsekin sisimmässäsi tiedät totuuksiksi vaikka yritätkin alatyylillä ja pilkkaamalla ne kiistää.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   10.11.25 20:33:14

Tässä jankkaajassa ei kyllä ole mitään realistista. Olet luonut päässäsi ihan oman universumisi, joka pyörii omien traumojesi ympärillä.

Lähettäjä: Mrs 
Päivämäärä:   10.11.25 20:55:48

Pelko pois! Vain mies voi ajatella että olisi niin magneettisen vetovoimainen että joku rotunainen ja boss lady haluaisi yhteistä tulevaisuutta, kun itse on never do good missään ja ulkonäkö Erkki Tuomiojan luokkaa.

Lähettäjä: missus 
Päivämäärä:   10.11.25 20:59:05

M: mitä ihmettä sä tarkoitat tolla "tasolla"?

Mä olen varmaa just vahvan naisen arkkityyppi. Kaksi korkeakoulututkintoa, omassa velattomassa omistuksessa talo, mökit, veneet ja autot sun muut. Töitä teen lähinnä huvikseni, säästöilläkin voisi elää. Mutta eipä vaan meinaa löytyä miestä.

Tarttisin sellaisen miehen joka:

* vastaa viesteihin ja puheluihin kohtuullisessa ajassa
* pitää lupauksensa
* tekee mitä on sovittu
* kommunikoisi selkeästi

eli ihan vaan yksinkertaisesti tarttisin sellaisen miehen, joka vähentäisi mun elämän stressiä eikä lisäisi sitä. En mä kotona tarvii mitään muuta kuin rauhallista illanviettoa, ruokaa, Netflixiä ja kevyttä juttelua. Seksiä ja sen sellaista. Ei mua kiinnosta hittoakaan miehen koulutustausta tai sen työ tai omaisuus. Tarviin vaan sellaisen miehen jonka kanssa voi rentoutua ja rauhoittua ja harrastaa seksiä.

Mutta ei, miehille liian vaikeaa. Useampi mies ihan suoraan käyttänyt tuota "pelottaa" termiä. Että hui kauheaa kun sulla on uudempi auto ku mulla en kestä! En minä sen auton kanssa pane mutta sepäs ei miestä siinä kohtaa enää kiinnostakaan.

Päivämäärä:   10.11.25 21:01:02

Ei noissa ajatuksissa ole mitään realistista, ja ei, kaikki eivät pelkää hylätyksi tulemista niin hysteerisesti että antavat sen olla esteenä uuden ihmissuhteen luomiselle.

Kannattaa mennä sinne terapiaan.

Lähettäjä: Hah 
Päivämäärä:   10.11.25 21:15:13

Mihin nainen korkeakoulutusta ollakseen vahva/itsenäinen tai ns. Tasokas? Ei yliopisto- tai korkeakoulututkinto tee ihmistä älyltään tai sivistykseltään parempaa kuin muista.
Ne "tasokkaatkin" ovat kuitenkin ihmisiä. Tiedän monia naisia, jotka menestyviä urallaan, huolehtivat itsestään, ovat luonteeltaan myös mukavia ihmisiä, niin hekin ovat vain ihmisiä ongelmineen ja heikkouksineen. Joten en oikein ymmärrä mikä pointti on "jaotella" ihmisiä mitenkään...
Kyllä, ihmiset valikoivat kumppaninsa ( ja ystävänsä) sellaisista, joiden kanssa on hyvä olla, joiden maailmankatsomus kohtaa suurimmilta osin ja joiden kanssa on jotain yhteistä. Eli eipä se ulospäin "tasokas" ihminen todellakaan aina valitse rinnalleen ihmistä joka olisi ulospäin samanlainen..
Kyllähän epävarmuus/huono itsetunto on sellainen asia joka yleensä vaikuttaa suhteen laatuun. Joten.. itsevarmuuttaan kannattaa kehittää, on noin muutoinkin itsensä kanssa mukavampi olla..

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.