Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten sheivata alapää?

Lähettäjä: näppylä 
Päivämäärä:   10.11.25 17:28:36

Ekaa kertaa sheivaan niin onko jollain vinkkejä? Tuleeko siihen pilkkuja samalla tavalla kuin kainaloihin tai sääriin?

Re: Miten sheivata alapää?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.11.25 17:29:22

Kuori ja rasvaa ihoa niin ei tule näppyjä. Ja sheivaa kunnon terällä. Tai hanki sellainen trimmeri jolla saa lyhyeksi mutta ei niin lyhyeksi.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   10.11.25 17:51:36

Talkkia jälkikäteen.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   10.11.25 18:53:25

Minä en voi sheivata ollenkaan, tulee aina näppyjä ja kutina aivan käsittämätön. Sokeroinnilla sen sijaan saa karvat pois.

Jos sheivaat, niin suosittelen kokeilemaan ensin vain pienelle alueelle, esim. vain bikinirajoille. Jos iho siitä ärtyy niin ei sentään ihan koko alue ole tulessa.

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   10.11.25 18:59:23

Älä sheivaa jos tähänkin asti ilman pärjännyt niin ei mitään järkeä. Jos joku vaatii niin sitten et ainakaan.

Lähettäjä: Viiru 
Päivämäärä:   10.11.25 19:02:58

Sheivatessa tulee todella nopeasti pistelevä sänki. Ennen sheivasin, mutta nyt jo monta vuotta olen käynyt sokeroinnissa enkä enää alkaisi sheivaamaan. Sokeroinnin jälkeen karva kasvaa hitaasti takaisin, harvempaan ja mikä ihaninta paljon pehmeämpänä eli ei tule sitä pistelevää sänkeä. Sheivata pitäisi noin 3 päivän välein, mutta sokeroinnissa riittää minulla kun käyn 5-6 viikon välein. Eikä sokeroinnissa iho ärsyynny samalla tavalla mitä sheivatessa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.