Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Parhaat kirppislöytösi?

Lähettäjä: Talvikengät 
Päivämäärä:   10.11.25 17:05:47

Itseäni on nyt onnistanut lähiaikoina, vintedistä löysin aiemmin syksyllä amkin oppikirjan hintaan 2e, kaupassa uusi 65-70e.

Viikko sitten löytyi vintedistä uudenveroiset nahkaiset talvikengät hintaan 2,5e. Tuttu merkki ja malli, niin tiedän että tuossa on kengät vuosiksi eteenpäin. Olivat pölyiset, käytön jälkiä ei yhtään.

Käyn aina ensin oikealla kirppiksellä ja jos en löydä tarvitsemaani niin sitten selaan torin ja vintedin läpi. Yleensä löytyy hyvää halvalla kun ei kiirehdi ostamisen kanssa.

Re: Parhaat kirppislöytösi?

Lähettäjä: Tinkerbell 
Päivämäärä:   10.11.25 17:12:56

Lauantaina ostin hyväkuntoisen Peak performancen untuvatakin kahdella eurolla, löysin vielä just sellaisen mitä olin himoinnut. Siihen löytöön olen nyt todella tyytyväinen! :)
Paljon muitakin erittäin hyviä löytöjä on vuosien saatossa tullut bongailtua, sekä Vintedistä, Torista että ihan kivijalkakirppiksiltä. Esim pikkurahalla hevosille laadukkaita loimia, Equilinen huopia, itselleni ratsastusvarusteita jne. Ehkä kaikista paras löytöni koskaan on ollut pari vuotta sitten kivijalkakirppikseltä 30 eurolla ostetamani juuri omaan jalkaani täydellisesti sopivat DeNiron koulusaappaat.

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   10.11.25 19:24:41

Se, että löysin mokkapaikkaiset käyttämättömät ratsastushousut oikeassa värissä ja koossa 25e :D Oikeasti löytö, koska noita en uutena ole myynnissä edes nähnyt (olen yli vuoden etsinyt). Ja ne todella on sopivat sekä malliltaan että väriltään ja kooltaan! Ovh reilusti yli satasen kuitenkin.

Oikeasti en uskalla juuri vaatteita ostella käytettynä, kun ne haisee niin pahalle niin usein. Siis pyykinpesuaineelle, ja se haju ei lähde ja tulee pää kipeäksi. Onnekseni näitä ei oltu pesty vielä :D

Lähettäjä: Maya 
Päivämäärä:   10.11.25 19:54:44

Vuosia sitten ostin kirppikselta (sellainen isossa hallissa oleva vkl myyntitapahtuma) farkut ja niiden taskussa oli 800mk.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.11.25 19:55:42

Nahkaiset kengät ja merkkiuntsikka kahdella eurolla kappale, ei kyllä enää ole nykypäivänä vaatteilla mitään arvoa…

Lähettäjä: Mari 
Päivämäärä:   10.11.25 20:03:33

Ruusuryijy 120x200 kokoinen. Oli likainen, hintaa vai 5€.
Koneen hienopesu ja tasokuivaus, täydellinen unelma, jota olin hakenut. meni seinälle, tolla hintaa olisi ollut mattnakin jees.

Nahkainen paksu vyö, jossa metallinen lukko. Upea farkkuvyö 12€. Nahkasaippualle huollettuna uuden veroinen.

Monilokeroinen tarjoilu ehkä kristallia, tarjoiluvati. Kaunis 30cnt, kissoille raksut keittiön pöyällä meillä kauniissa kipossa (pöydällä, ettei koirat syö).

Vilan tekoturkispilottitakki, ihana/lämmin/musta, 5€.

Iso purkillinen rintakoruja, 80-lukulaisia HardRock-neuloja paristakymmenestä maasta, 5€.
Farkkutakki, ihan perus, 1€ Wrangler-merkki.

Lappityyliset, 70-luvun tyyliä, jotain uustuotantoa huopikkaat, kumipohjalla, 12€.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   10.11.25 20:15:47

Mäki oon ostanut uudehkon Peakin untuvatakin 8 eurolla (ja 3 euron postit päälle -oli joku toridiilitarjous). Se on palvellut hurjan hyvin ja ollut joka euron arvoinen!

10 eurolla löysin myös käyttämättömät Viking-ulkoilukengät, joissa on itselleni tosi kiva lesti ja ne on kestäneet tosi hyvin. Olen yrittänyt Googlettaa samanlaisia uusia, mutta en ole löytänyt.

Ei nää mitään kolmen euron kultakorulöytöjä sentään ole (just tuli somessa vastaan, että joku oli jäänyt yli 1000 euroa voitolle tällaisesta kirppislöydöstä), mutta saan mielihyvää, kun käytän päivästä toiseen noita laadukkaita kympin kamoja.

Kirpputoreja ei tule kierreltyä, mutta toria selailen välillä, jos jotakin puuttuu.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.