Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko teidän miehilläkin aina se joku nro1

Lähettäjä: Työpaikalla? 
Päivämäärä:   9.11.25 14:28:32

Mieheni vaihtaa työpaikkaa arviolta noin 2-6 vuoden välein ja aina töistä löytyy aika piankin se joku joka on miehen elämässä sillä hetkellä se numero yksi. Ilmeisesti näistä jutuista ei sitten kumminkaan tule mitään sen syvempää, koska nämä henkilöt aina unohtuu kun vaihtaa työpaikkaa.

Esim nykyisessä työoaikassa on eräs nainen josta mies puhuu hyvin monta jertaa päivässä. Hänen lomakuviaan pitää katsoa ja kommentoida, kaikki mitä tämä on tehnyt tai sanonut analysoidaann moneen kertaan kotona. Lisäksi aina on joku mikä näihin naisiin liittyvä asia mikä saa minut suuttumaan tai pahoittamaan mieleni. Esim olin ostanut itselleni paketin särkylääkkeitä (jalkojani särkee ajoittain öisin niin kovaa, että herään kipuun). Mies oli vienyt särkylääkkeeni töihin, että voi tarjota niitä tälle naiselle kun hänellä kuulemma särkee usein päätä. Samoin mies lainasi sateenvarjoani kysymättä ja oli antanut ko varjon tälle naiselle, kun hänellä ei ollut sateenvarjoa mukana ja ulkona satoi. Pieniä juttuja, mutta ärsyttää kun minun ostamiani asioita viedään tälle työkaverille jota en ole ikinä edes nähnyt, eikä minulta kysytä onko ok.

Tätä edellisessä työpaikassa miehellä meni ylitöiksi monella tunnilla, kun silloinen tietty työkaveri tarvitsi tukea milloin mihinkin, lohduttajaa, tarvitsi makutuomaria huonekalu liikkeisiin ja kirpputori kierroksille mukaan. Minun kanssani mies ei ole ikinä suostunut lähtemään huonekalu liikkeisiin vaan kaikki on ostettu niin, että minä olen näyttänyt kuvan mitä olen ajatellut ostaa ja se on maksettu puoliksi. Kirpparille en myöskään ole ikinä saanut miestä lähtemään koska eihän siellä ole muuta kuin huono ilma ja romua. Kerran suutuin tästä kunnolla kun olin jälleen kerran joutunut perumaan omat menoni, kun tämä työkaveri oli tarvinnut henkistä tukea eikä mies voinut tulla kotiin sovitusti lasten kanssa. Tästä mies suivaantui ja huusi minulle, että tämä työkaveri on hänelle numero yksi ja jos koitan rajoittaa heidän näkemisiään niin saan huomata olevani yksin. Loukkaannuin tästä aika pahasti, koska olivat tunteneet reilusti alle puoli vuotta. Juttu kuivui ilmeisesti siihen, kun tämä nainen muutti toisen työpaikan perässä toiseen päähän suomea eivätkä ole kai sen jälkeen nähneet kovin montaa kertaa. Miehenikin vaihtoi työpaikkaa aika nopeasti naisen muutettua, kun maailman parhaasta työpaikasta muuttui ykskas sellainen missä ei muuta ollutkaan kuin vikaa.

Sitä edellisessä ja sitä edellisessä työpaikassa vastaava eli aina mieheni löytää jonkun itseään selvästi nuoremman naisen josta tulee se elämän ykkönen.

Onko tämä miesten yleinenkin tapa? Ensin tämä harmitti, mutta nykyään osaan suhtautua asiaan niin, että näin kai se vain aina menee. Silti tulee ärsytyksiä kuten nyt tämä, että minun ostamani ja tarvitsemani asiat viedään kysymättä työkaverille.

Re: Onko teidän miehilläkin aina se joku nro1

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.11.25 14:33:05

Ei kai tää voi olla totta :D

Lähettäjä: Kuppa 
Päivämäärä:   9.11.25 14:41:03

Juu ei todellakaan ole mitään tuollaista. Miehesi taitaa vain olla sitä sorttia, että uutuus viehättää, ihastuu helposti ja myös ruokkii vielä sitä ihastusta.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   9.11.25 14:42:07

Mistään en mitään tiedä, mutta mietin kyllä kans, että mitähän ihmettä nyt taas? Ei todellakaan ole normaalia. Ihan vain tuon lukemani perusteella mietin jo, että miehellä on aina joku työvaimo jonka kanssa käy panemassa ja sitte ko ei enää kiinnosta tms niin vaihtaa työpaikkaa ja seuraavaa kehiin. Ja toki kiva, että kotona rouva jakamassa kuluja, muusta viis.

Lähettäjä: m? 
Päivämäärä:   9.11.25 14:43:54

No mä olen kuullut että tuo on aika yleistä, että on erikseen työvaimo yms. Toki varmaan moni nainen ei näistä tiedä kun osaavat salata.

Päivämäärä:   9.11.25 14:49:09

Mun isä on tuollainen, tai ei enää kun jäi eläkkeelle. Sillä on myös aina joku muu lempilapsi.

Päivämäärä:   9.11.25 14:49:53

Päivän provo.

Päivämäärä:   9.11.25 14:51:40

Siis oikeastiko arvostat itseäsi noin vähän, että katselet ja siedät tuollaista? Onko sun kasvatus mennyt pieleen, onko sulla jotain traumoja vai oletko muuten vaan yksinkertainen? Vau, pidä tosta mieshelmestä kiinni. Miehes siis ihan avoimesti ihastuu eri naisiin ja vaimo vaan alentuu tähän.

Lähettäjä: Riu 
Päivämäärä:   9.11.25 14:55:02

Onko teillä siis avoin suhde ja sinua vaivaa vain tapa, jolla mies sitä toteuttaa? Siltä tuo ainakin kuulostaa.

Päivämäärä:   9.11.25 15:05:30

Oot miehen kämppäkaveri jolta saa seksiä. Luuletko et jos nämä naiset olisi aktiivisesti pokaamassa miestäsi että hän ei lähtisi heidän matkaan? Todennäköisesti pitävät miestäsi kaverina ja mies elää läheisenä ystävänä, joka ei uskalla tehdä varsinaista aloitetta itse.

Kyllä vetäisin raivarit jos mies veisi mun kamppeita toiselle naiselle. Erityisesti LÄÄKKEET. Ei missään nimessä käy. Eri asia jos nainen tarttee lainaan vaikka tiettyä vaatetta tai jotain elektroniikkalaitetta mutta kysymättä ja ilmeisesti ihan antoi pois?

Päivämäärä:   9.11.25 15:08:48

Ja miehelläni on myös nro 1 lemppari työkavereita jotka usein on naisia mutta työskentelee naisvaltaisella alalla. Mutta ne jää aina wappiviesteihin, eivät vietä aikaa työajan ulkopuolella ellei oo joku työn järjestämä baari-ilta tms mutta nekin kaks kertaa vuodessa. Ei tykkäile tai kuolaille heidän IG kuville tai puhu koko aikaa heistä. Eivätkä keskustele viestein tuntikausia vaan muutamia viestejä työpaikan ulkopuolella viikossa. Ei suostuisi mihinkään huonekaluostoksille eikä oikeen muuhunkaan. Tykkää viettää vapaa-aikansa kotona perheen kanssa.

Lähettäjä: hftd 
Päivämäärä:   9.11.25 15:29:31

Jaa että ärsyttää. No ei kuitenkaan tule mieleesi tehdä asialle jotain. Jospa kerran ärähtäisit äijälle, että sinun tavaroita ei enää siirrä ovesta ulos kuin roskapussin.

Lähettäjä: c 
Päivämäärä:   9.11.25 15:32:03

Siitä viis, onko työpaikalla ykkösiä, kakkosia vai mitä numeroita, mutta minun tavaroita ei ilman lupaa anneta kenellekään.
Oli minulla ennen mies, joka oli antamassa erästä minun opiskeluun liittyvää asiaa kaverilleen, jonka olisi pitänyt itse tehdä sellainen. Tuli kerralla selväksi, että ei käy

Päivämäärä:   9.11.25 15:38:58

Exällä oli. Eron jälkeen selvisi että olivat panneet firman risteilyllä ja mies oli leuhkinut röökipaikalla "panneensa tota nii et vlttu litisi".

Ei ne ihan viattomia aina ole.

Päivämäärä:   9.11.25 15:41:16

Se litisevä keräsi vanhaa tavaraa ja exä antoi sille mun ison ruskean lasipullon, jonka olin tuonut lapsuudenkodista.

Lähettäjä: udude 
Päivämäärä:   9.11.25 15:53:40

Provo...

Päivämäärä:   9.11.25 16:14:07

"Kerran suutuin tästä kunnolla kun olin jälleen kerran joutunut perumaan omat menoni, kun tämä työkaveri oli tarvinnut henkistä tukea eikä mies voinut tulla kotiin sovitusti lasten kanssa. Tästä mies suivaantui ja huusi minulle, että tämä työkaveri on hänelle numero yksi ja jos koitan rajoittaa heidän näkemisiään niin saan huomata olevani yksin."

Eikö tämä ole ollut täällä ennenkin, vai onko näitä sankareita useampia?

Normaalia käytöstä tuo nimittäin ei ole.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.