Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Muita jotka ei kykene järjestämään edes

Lähettäjä: kakkua ja kahvia. 
Päivämäärä:   8.11.25 22:29:14

En osaa järjestää "juhlia", tällä kertaa ahdistuksen kohteena on isäinpäivä. Meillä ei nyt sitten vietetä mitään, kun en ole kyennyt lähtemään kauppaan ostaakseni lahjan ja kakku tarvikkeita. Miten tällaiset asiat voi vetää pään näin jumiin. Jos joku sanoisi että vaihda renkaat, remontoi joku huone tai vadtaavaa, ei ongelmaa, mutta tällaiset juhla asiat taas on niiiiin vaikeita.

Re: Muita jotka ei kykene järjestämään edes

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   8.11.25 22:35:31

Ostat vaikka valmiin kakun ja keität kahvit?

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   8.11.25 22:35:38

Omalle isälle vai aviomiehelle jää juhlat järjestämättä?

Aika tylyä.

Kaupasta saa valmiita kakkuja ja ruuat voi tilata valmiina. Noutaa ne ja keittää kahvit. Valmis

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   8.11.25 22:37:35

Omalle perheelle vai oliko tarkoitus että tulee vieraitakin? Haluaako juhlakalu että pidetään jotkut pippalot?

Päivämäärä:   8.11.25 22:55:38

Lasten isälle. Ei ole edes lahjaa.
No joo, saahan sitä valmistakin. Kaikilla on aina niin nättejä kattauksia, itse en osaa sitäkään. Karua lyödä pakastekakku pöytään, maitotölkki ja lautaset.
Lasten kanssa oli ajatus tehdä jotain pientä leipomusta.

Lähettäjä: Duu 
Päivämäärä:   8.11.25 23:01:50

"Kaikilla on aina niin nättejä kattauksia, itse en osaa sitäkään. Karua lyödä pakastekakku pöytään, maitotölkki ja lautaset."

Lähdet väärästä päästä. Mieti mieluummin, mistä juhlakalu tykkäisi: jos hän tykkää rennosta kahvittelusta pakastekakku ja maitotölkki -tyylillä, niin totta kai se on silloin oikea valinta. Jos hän haluaa fiinimpää, niin sitten sellaista. Tai jos ei halua juhlia ollenkaan, niin ei juhlita (lasten pitää tietysti saada onnitella ja antaa edes kortit, jos haluavat tehdä niin).

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   8.11.25 23:04:39

Täällä on myös yksi juhla-ahdistuja. Tällä hetkellä stressaa jo valmiiksi se että oma äiti on kohta kuolemassa ja minun pitää sitten hautajaiset järjestää. Mieheni on minua vanhempi ja on jo kaikenlaista vaivaa ja pelkkä ajatus että pitää hautajaisia järjestää on kammottava. Miehellä vielä iso suku ja ovat aina pitäneet tilaisuudet isolla otannalla.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.11.25 23:05:08

"Karua lyödä pakastekakku pöytään, maitotölkki ja lautaset."

Ei siinä mitään karua ole, siksi niitä kakkuja siellä myydään.

Karua on se jos ei huomioida mitenkään.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.11.25 23:06:03

Varmaan useammassa perheessä on valmis kakku kuin itse leivottu, niistä vaan ei laiteta kuvaa someen.

Lähettäjä: Diipadaa 
Päivämäärä:   8.11.25 23:20:29

Tällä yksi onneton juhlien järjestäjä ilmoittautuu! Osaan kyllä hankkia tarjottavat, leipoakin, ja laittaa kauniit kattaukset. Se, mitä en osaa on tunnelman luominen. Voi jestas, miten väkinäistä ja vaivaannuttavaa. En vaan tiedä miten se tehdään. Harmittaa, kun kaikki on ulkoisesti tiptop, mutta juhlasta jää lopulta jotenkin nihkeä fiilis. Ja se tunnelma olisi kuitenkin se tärkein. Ei kukaan muista, mitä jonkun juhlissa syötiin, vaan millaista siellä oli olla, ja miten viihdyttiin.

Päivämäärä:   8.11.25 23:29:55

No totta tuokin.
Mies tulee perheestä missä kaikki tekee kaiken hienosti ja isosti. Minullekkin on synttärit ym. aina laitettu hienosti miehen toimesta. Sitten käy näin, että huomiseksi ei mitään.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   8.11.25 23:58:08

Me mennään koko porukalla (mies, miehen aikuinen lapsi, minun vanhempani ja siskoni puolisoineen) ravintolaan syömään. Helppoa.

Pro tip: brunssit ovat ruuhkaisia, mutta illemmalla auki olevassa ravintolassa rauhallista. Meillä ei ole pieniä lapsia, mutta koira tulee mukaan, joten ei haluttu ryysikseen. Viime vuonna hyväksi todettu konsepti.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.