Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Jos mies yhtäkkiä vtuttaa onko mulla ikäkriisi

Lähettäjä: Riisi 
Päivämäärä:   8.11.25 19:35:30

Jos ihan yhtäkkiä kesällä alkoi miehen olemassa olo vituttamaan ja siitä en pääse yli kuin hetkiksi välillä, niin onko mulla neljänkympin kriisi, vaihdevuodet vai aivokasvain?
20 vuotta oltu yhdessä ja lapset teini-iässä.

Luovuin omista hevosista (kotipihassa ja kokonaan) just ennen kuin tää alkoi, joten voiko olla et siitäkin ois joku tiedostamaton identiteettikriisi tullut.

Help. Veetutuksissani löydän miehestä paljonkin vikoja, jotka ei oo tässä 20 vuoteen kuitenkaan haitanneet näin. Nyt sitten veetuttaa ja ero pyörii mielessä, mutta samaan aikaan en edes tiedä mitä tapahtui ja miksi yhtäkkiä "loputon rakkaus" vaihtui siihen ettei kiinnosta edes katsoa toista silmiin.
En uskalla miehelle avata suutani siksi, etten räyhää meille eroa aikaiseksi vaan siksi että mulla on vaihdevuodet tai joku muu kroonistunut PMS?

Auttakaa, mikä mua vaivaa.

Re: Jos mies yhtäkkiä vtuttaa onko mulla ikäkriisi

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   8.11.25 19:39:39

Oletko jollain tavalla liittänyt hevosista luopumisen mieheen? Vaikka järjellä ajateltuna se ei ehkä miehen syy olekaan?

Lähettäjä: Kenties 
Päivämäärä:   8.11.25 19:40:29

Raiuta-arvot saattaa olla surkeat, nosta ne tuplasti siihen mikä käypähoitosuositus.

Päivämäärä:   8.11.25 19:45:15

... , ei, se ei liittynyt mitenkään mieheen. En usko että ainakaan tätä kautta johtuu hevosista.

Kenties, mittautin alkusyksystä apteekin kotitestillä ferritiinin ja se ainakin näytti priimaa. Ei ne toki oo kauheen luotettavia vissiin, mutta en oo rautaongelmista kärsinyt ikinä raskausaikanakaan  niin epäilyttää et olis se.

Lähettäjä: perusneuvo 
Päivämäärä:   8.11.25 19:46:01

Lapikas parantaa tämänkin ongelman. Toimi jo!

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   8.11.25 19:48:43

Nyt kun hevoset eivät vie niin paljon aikaasi olet ruvennut pohtimaan parisuhdetta ja muutenkin on semmoinen vaihe että pitää ehkä pysähtyä.

Lähettäjä: vähän samaa 
Päivämäärä:   8.11.25 19:49:52

Vaihdevuosia itse ainakin epäilen siinä että miehen lärvi ottaa enemmän aivoon. On siinä äijässä huonojakin puolia muttakun istun alas järkeilemään asiaa niin paskempiakin miehiä on tullut nähtyä.
Vaikea neuvoa mitään mutta kun nytkin on viikko vi´tuttanut ihan vaan v´tuttamalla niin en suoraan pistä mieheni piikkiin vaikka hänkin vítuttaa.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   8.11.25 19:51:20

Ehkä ainut ilo=hevoset on kadonnut elämästäsi? Kun harrastaa niin tyhmäkään mies ei häiritse.

Päivämäärä:   8.11.25 20:00:49

Monta hyvää pointtia! Oon itsekin miettinyt, että onko nyt vaan liikaa aikaa ajatella vai oisko ne hormonit. Vaihdevuosiin oon vähän nuori, mutta yhden kengityksen hinnalla vois aika laajat labrat käydä kyllä otattamassa.

Ihan kertakaikkisen raskasta kyllä olla nainen taas!

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   8.11.25 20:02:43

Vaihdevuodet tai premenopaussi. Estrogeeni auttaa.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   8.11.25 20:04:21

Minkä ikäinen olet? Premenopaussi boi alkaa jo n 40 vuoden iässä, yleensä lähempänä 45 vuotta. Labroilla tätä ei yleensä voi täysin diagnosoida.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.11.25 20:24:13

Esivaihdevuosille ääni täältäkin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.11.25 20:29:36

Tuo on kuin mun kirjoittama, kohde on vaan työkaveri (mies), pari päivää jaksaa kuunnella sitä ja sitte alkaa armoton v*tutus, tekis mieli huutaa että turpa kiinni. Vaihdevuosia miettinyt itsekin mutta mukavia/ystävällisiä ihmisiä jaksaa katella.

Lähettäjä: Mimmi 
Päivämäärä:   8.11.25 21:05:35

Mulle kävi hiukan sama kun oma hevonen lopetettiin. Mulla oli ennen omaa niin aika meni siihen. Kun hevosta ei ollut ehti huomata parisuhteen sata ongelmaa. Palasin muutoin tiiviimmin tallille.

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   8.11.25 21:08:32

Ei mikään ikäriisi, vika on korvien välissä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.