Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Menossa "normi" treffeille, en tiedä miten olla

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   8.11.25 14:56:47

Olen siis käynyt hirvittävän määrän kädenlämpöisiä tindertreffejä läpi. Olen jo opetellut pitämään väkisin keskustelua yllä, olemaan hauska ja seurallinen ja lopulta hienovaraisesti antamaan pakkeja. Aina sama kaava. Nyt olen menossa treffeille miehen kanssa jonka olen tavannut muualla. En edelleenkään ole aivan super täpinöissäni, mutta kiinnostunut kuitenkin. Mutta en enää osaa muuttaa käytöstäni! Ylianalysoin kaikkea, ja mietin jo toiminta ja pakosuunnitelmaa. Aina joutunut ottamaan niillä tindertreffeillä kun miehet jäätyneet, niin vaikea nytkin lähteä tilanteen vietäväksi. Treffit on nuodostuneet sellaisiksi ihme kaupunkikierrokseksi, missä käydään samat asiat läpi ja sit se on heippa. Jos tämä mies nyt olisikin ihan potentiaalinen, niin en varmaan osaa edetä enää ekoja treffejä pidemmälle

Re: Menossa "normi" treffeille, en tiedä miten olla

Päivämäärä:   8.11.25 14:57:30

Aina joutunut ottamaan OHJAT siis

Lähettäjä: hmh 
Päivämäärä:   8.11.25 15:15:26

Onko sulla valmis kysymyslista?

Olen todennut että helpoimmalla pääsee kun on selkeä lista kysymyksiä liittyen omiin olennaisen tärkeisiin asioihin. Että vaikka treffit muuten menisivät miten menevät niin ainakin on sitten faktat tiedossa siitä miehestä. Että kannattaako lähteä toisille treffeille vai ei.

Mulla esim vakioaiheena eläimet tai siis historia lemmikkien kanssa, päihteiden käyttö, syyt viimeisimpään eroon ja loppuelämän haaveet. Näiden avulla pääsee jo pitkälle.

Olen alkanut suhtautua treffeihin enemmän työpaikkahaastattelun näkökulmasta. Mulla on nimenomaan niin päin että henkilökemiaa on yleensä vaikka kuinka, sähköä ilmassa ja kaikkea. Mutta eipä siitä mitään hyötyä ole jos taustatiedot on päin honkia.

Päivämäärä:   8.11.25 15:19:02

No tuollai mulla oli kun tindertreffeillä kävin. Mut siis enhän mä edes tiedä mitä tuo mies hakee kun ei ole mitään tinderprofiilia mitä lukea. Tuntuisi hassulta tentata työhaastattelun omaisesti, pitäisi mua varmaan ihan epätoivosena :D täytys yrittää vaan nauttia hetkestä ja kattoa synkkaako, mut jotenki vaikeampaa kun ei tiedäkään että onko toisella edes haku päällä

Lähettäjä: hmh 
Päivämäärä:   8.11.25 15:24:10

Miten te sitten päädyitte treffeille jos et tiedä onko miehellä haku päällä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.11.25 15:24:28

Jos se mies on sopiva, teillä natsaa niin hyvin, että juttu luistaa itsestään. Jos menee samaa rataa kuin nuo aiemmat treffit, niin lopputulos lienee myös sama.

Lähettäjä: Pistepistepiste 
Päivämäärä:   8.11.25 15:28:48

Miksi ylipäänsä menet treiffeille, erkö ole vielä lukenut somesta että KAIKKI miehet ovat sikoja, haisevat, pettävät, viebät rahasi ja vähimmilläänkin ovat vain pilden perässä? JSS jo etukäteen!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.11.25 15:29:04

Miksi siltä treffikumppanilta ei kysyttäisi heti alkuun niitä asioita mitkä ovat olennaisia?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.