Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Marimekon tuotteet

Lähettäjä: Keski-ikäinen 
Päivämäärä:   8.11.25 11:52:06

Onko tämä keski-ikään siirtymisen vaiheesta johtuvaa, vai miksi yhtäkkiä olen kiinnostunut Marimekosta. Olen viime aikoina hankkinut mekon ja 3 laukkua ja yhden repun. Silti tekee mieli ostaa lisää, vaikka arjessa en noita juuri käytä. Vastustelin henkisesti Gratha-laukun ostoa, koska se taitaa olla jo tässä iässä vitsi itsessään. Nyt sitten ostin sen kuitenkin.

Tyylini on mahdollisimman mukava, en osaa pukeutua kauniisti ja töissä pidän pääasiassa samoja vaatteita koko ajan.

Re: Marimekon tuotteet

Lähettäjä: -/- 
Päivämäärä:   8.11.25 15:17:22

Mulla sama, mutta en ole kyllä ostanut vielä mitään. Kummasti alkanut kiinnostaa Marimekot ja muut sen tyyliset, en tiedä mistä johtuu. Ennen olivat mielestäni ihan turhan kalliita ja tätimäisiä. Iästä se kai sitten johtuu, vaikka käyttäväthän toisaalta monet nuoretkin noita.

Re: Marimekon tuotteet

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.11.25 15:36:59

Ei se varmaan iästä johdu, onhan paljon nuoriakin, joilla on paljon Marimekkoa. Ja sehän on ylipäänsä meillä tosi suosittu merkki.

Mukavuutta toki moni alkaa suosia kun ikää tulee. Itselläni on sen sijaan sellainen ongelma, että en voi pukeutua kauniisti vaikka haluaisin. Nimittäin töissä. Minusta olisi ihanaa käyttää kauniiita, klassisia vaatteita ja asusteita, siroja kenkiä jne, mutta olen siivooja ja siinä nyt ei mitään jakkupuku-korkokenkätyyliä tietenkään voi käyttää. Likainenkin olen töissä aina kun hirveässä kiireessä hikoilen ja ties mitä siivousvesiä roiskuu päälleni. Haaveilen "siististä sisätyöstä" jossa voisin olla laittautunut, mutta sellaista en tällä koulutustaustalla ikinä saa. Voi tietysti olla, että sitten kun se tyylikäs olemus olisi työssä vähän niinkuin pakko, niin se tuntuisi rasittavaltakin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.