Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mies ei halua mitään

Lähettäjä: Maisa 
Päivämäärä:   5.11.25 20:42:09

Parisuhdetta takana pisn 10vuotta ja mennään reilusti yli keski-iän molemmat.

Mitä tahansa ehdotan miehelle, yhteistä tekemistä, lemmikkiä, matkustamista, muuttamista, mitä tahansa aina vastaus on sama: "näin on hyvä, eikö tämä kelpaa tai riitä sulle"

Tavallaan joo, mutta sitten taas ei. Haluaisin vielä tehdä ja kokea asioita, kun terveyttä ja ikää on, mällöttää voi sitten vanhainkodissa tai haudassa.

Onko muita, jota on elänyt omaa elämää itsekseen, kun mies ei innostu mistään? Miehessä itsessään ei ole mitään vikaa, tulevaisuuden näkymät ei vain kohtaa...

Re: Mies ei halua mitään

Lähettäjä: Choko 
Päivämäärä:   5.11.25 20:45:35

Oli samanlaista ensimmäisessä parisuhteessani, alusta saakka 4 vuotta. Oli turhauttavaa ja isoin syy miksi suhde kaatui vaikka ihan hyvä tyyppi olikin. Halusi vaan tehdä omia juttujaan eikä mitään yhteistä koskaan vaikka olikin huolehtiva ja välittävä. Mun tilanteessa erona että oltiin tuolloin about 20-vuotiaita.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.11.25 20:48:20

Oon ollut suhteessa, missä kummallakin omat juttunsa. Yleensä lähes kaikki mun ehdotukset torpattiin yhteisestä tekemisestä ja vänkäämällä saatettiin saada joku kompromissi aikaiseksi. Itse olisin halunnut tehdä enemmän. No, onkin nykyään eksä.

Lähettäjä: Olen 
Päivämäärä:   5.11.25 20:48:21

Mies oli aikeissa jumia edelleenkin kerrostalokämpässään, samat rutiinit ja asiat. Siellä telkkaria olisi pitänyt katsella vierekkäin. Mulla alkoi keittämään kun kuulemma olin harrastamassa niin paljon. Seksissäkin olin ( aika pitkään ) niin kovin aktiivinen hänen mielestään,no sen tietää mitä siinä kävi. Ykskaks olin vaan hankkinut itselleni asunnon miehen selän takana ja ilmoitin lähteväni. Olin ihan kylmä kivi siinä kohtaa, en tajua itsekään miten siinä oli niin tunteeton.

Mutta jos sun miehessä ei muuten mitään vikaa niin .. vaikea sanoa. Menet ja teet itseksesi.

Lähettäjä: Peppi 
Päivämäärä:   5.11.25 22:07:55

Kokeile tehdä asioita itseksesi. Voihan olla, että mies alkaa innostumaan vielä, kun huomas, että sinä teet mitä haluat.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   5.11.25 22:18:00

Ukkoutuminen on tapahtunut ja paluuta ei ole. Äkäisyys kasvaa, sietokyky heikkenee, elämänhalu vähenee. Lopulta puolison hengittäminenkin on liikaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.