|
Lähettäjä: .
Päivämäärä: 5.11.25 13:37:00
Ei, ei kaikki homot, mutta ilmiö on silti yllättävän laaja ja siitä pitää puhua. Loppujen lopuksi homotkin ovat miehiä, eikä lopulta sitten paljoa parempia kuin heteromiehetkään tässä asiassa.
Itse olen nimittäin huomannut, että yllättävän moni homomies kokee asiakseen arvostella rumasti naisia, esimerkiksi heidän tyyliään, ja pääsevät siitä helposti kuin koira veräjästä sillä verukkeella, että "no mä nyt oon vähän tämmönen diiva ja bitch". Ja sitten se arvostelu ja ilkeys saatetaankin nähdä jotenkin hassunhauskana juttuna. Esimerkkinä vaikkapa Joni Hesselgren, miten hänellä vieläkin voi olla yleisöä? Näin myös juuri somessa jonkun postauksen, jossa joku homomies sanoi olevansa mieluummin "homojen homo" kuin "naisten homo", tarkoittaen, että hengailee mieluummin muiden homojen kuin naisten kanssa.
Tämänlainen naisviha on siitä vaarallista, että se on jollain tapaa ehkä salakavalampaa kuin heteromiesten harjoittama naisviha. Ja itselläni hirvein ja alistavin parisuhde missä olen koskaan ollut, oli suhde bi-miehen kanssa. Hän jotenkin tuntui todella paljon "ylikompensoivan" asiaa sellaisella toksisella maskuliinisuudella. Veti jotakin stereotyyppisen alfauroksen roolia.
Että joo. Aika yksin naisena saa naisvihaa vastaan taistella. Liittolaiset ovat loppujen lopuksi todella vähissä, ainakin miehissä niitä on todella vähän.
|