Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Naisviha homopiireissä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.11.25 13:37:00

Ei, ei kaikki homot, mutta ilmiö on silti yllättävän laaja ja siitä pitää puhua. Loppujen lopuksi homotkin ovat miehiä, eikä lopulta sitten paljoa parempia kuin heteromiehetkään tässä asiassa.

Itse olen nimittäin huomannut, että yllättävän moni homomies kokee asiakseen arvostella rumasti naisia, esimerkiksi heidän tyyliään, ja pääsevät siitä helposti kuin koira veräjästä sillä verukkeella, että "no mä nyt oon vähän tämmönen diiva ja bitch". Ja sitten se arvostelu ja ilkeys saatetaankin nähdä jotenkin hassunhauskana juttuna. Esimerkkinä vaikkapa Joni Hesselgren, miten hänellä vieläkin voi olla yleisöä? Näin myös juuri somessa jonkun postauksen, jossa joku homomies sanoi olevansa mieluummin "homojen homo" kuin "naisten homo", tarkoittaen, että hengailee mieluummin muiden homojen kuin naisten kanssa.

Tämänlainen naisviha on siitä vaarallista, että se on jollain tapaa ehkä salakavalampaa kuin heteromiesten harjoittama naisviha. Ja itselläni hirvein ja alistavin parisuhde missä olen koskaan ollut, oli suhde bi-miehen kanssa. Hän jotenkin tuntui todella paljon "ylikompensoivan" asiaa sellaisella toksisella maskuliinisuudella. Veti jotakin stereotyyppisen alfauroksen roolia.

Että joo. Aika yksin naisena saa naisvihaa vastaan taistella. Liittolaiset ovat loppujen lopuksi todella vähissä, ainakin miehissä niitä on todella vähän.

Re: Naisviha homopiireissä

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   5.11.25 13:54:51

Olen alalla, jossa on paljon homoja. Vuosien mittaan olen tuntenut kymmeniä.

Meillä on töissä tällä hetkellä 4 kpl ja ei, en ole ikinä törmännyt tällaiseen ilmiöön.

Päivämäärä:   5.11.25 14:03:31

Nahkahomot?

Lähettäjä: mama 
Päivämäärä:   5.11.25 14:20:05

Olen ollut ammattitanssija nuoruudessani ja tunnen lukuisia homoseksuaalimiehiä vuosien varrelta, enkä tunnista lainkaan aloittajan kuvaamaa tilannetta.
Enemmänkin itse saatan hymähtää ikäiselleni pantteripuseroiselle äänekkäälle naiselle, että nyt pitää vähän rauhoittua. Kyseiset miehet ovat aina sitä mieltä, että antaa mennä vaan, jos menojalka vipattaa.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.11.25 14:23:39

Miksi joku olettaa, että homot olisivat jotenkin naisten puolella tms. kun läheskään kaikki naisetkaan eivät ole?

Päivämäärä:   5.11.25 14:34:57

"Miksi joku olettaa, että homot olisivat jotenkin naisten puolella tms. kun läheskään kaikki naisetkaan eivät ole?"

Ei kun se on ongelma, että moni olettaa homojen olevan jotenkin "naisten parhaita ystäviä" tai "naisten liittolaisia", vaikka näin ei läheskään aina ole. Eikä välttämättä kovin useinkaan. Homot eivät ole miestä kummempia.

Lähettäjä: Okkk 
Päivämäärä:   5.11.25 14:39:01

En myös tunnista aloittajan kuvausta. Tunnen jonkun verran 20-35v homoja eli toki aika nuoria.

Päivämäärä:   5.11.25 14:41:59

"En myös tunnista aloittajan kuvausta. Tunnen jonkun verran 20-35v homoja eli toki aika nuoria."

Samat sanat.

Lähettäjä: ### 
Päivämäärä:   5.11.25 14:42:57

En mäkään tunnista.

Päivämäärä:   5.11.25 14:48:35

Olen törmännyt tuohon ilmiöön, ja usein kyse ollut vihamielisyydestä tai yllättävästä tuomitsevuudesta naisen seksuaalisuutta tai naisellisuutta kohtaan - mutta ei välttämättä ihan kaikkia naisia kohtaan.

Näissä voimakkaissa tunteissa on minusta ollut jotain vähän erilaista kuin vain ettei henkilökemiat ole kohdanneet.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   5.11.25 14:50:17

Nyt on kyllä erikoinen näkökulma aloittajalla.
Tunnen kymmeniä homoja kaikista ikäryhmistä, 20-80-v. Enkä kyllä tunnista ilmiötä. Päinvastoin.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   5.11.25 14:54:10

Enemmän tuo on sellainen teinivaihe, kun on tultu kaapista ja pyristellään irti heterouden vaatimuksista, ja vielä ehkä äiti vähän toivoo, että jonain päivänä se Petteri vielä tuo tyttöystävän näytille. Tulee vähän mentyä toiseen äärilaitaan ja ylireagoitua. Suurin osa pääsee siitä yli aikuisena.

Lähettäjä: juuli 
Päivämäärä:   5.11.25 14:54:50

Onko näin? Itse jotenkin pitänyt homoja naismaisina joten voisi kuvitella että ennemminkin tiettyä yhteenkuuluvaisuutta löytyisi?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.